וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ניצחה את גרנאדה 1:3, לאס פלמאס הביסה 1:4 את בטיס

עומר אצילי שוב לא נכלל בסגל של קבוצתו שנחלה עוד הפסד ושקועה עמוק במקום הלפני אחרון. סימונה זאזה כבש צמד בזק (19 ו-21), מינה הוסיף (55) אחרי 37 מסירות ו-102 שניות של הנעת כדור

רויטרס

בווידאו: תקציר ניצחונה של ולנסיה על גרנאדה

המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך היום עם ארבעה משחקים שבהם מעורבות בעיקר קבוצות התחתית. במשחק שפתח את היום גרנאדה הפסידה 3:1 לוולנסיה ועשתה עוד צעד בדרך לליגה השנייה. אייבר ניצחה 0:2 בחוץ את סלטה ויגו, אוסאסונה גברה 1:2 בבית על לגאנס. לאס פלמאס הביסה 1:4 את בטיס.

שחקני ולנסיה חוגגים. AP
בקלות. שחקני ולנסיה חוגגים/AP

גרנאדה - ולנסיה 3:1

עומר אצילי שוב לא נכלל בסגל גרנאדה, מה שלא עזר יותר מדי לקבוצה שלו שנחלה הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים. ולנסיה הגיעה למשחק הזה אחרי שתי שלישיות מול לה קורוניה וסלטה ויגו ועשתה זאת גם הפעם כשכוכב המשחק הזה היה סימונה זאזה, החלוץ שהגיע מיובנטוס בינואר. חלוץ נבחרת איטליה קיבל הרמה ממונטויה ונגח תוך כדי זינוק לרשת בדקהה -19 והכפיל כעבור דקתיים עם דחיקה מקרוב מול ההגנה האיומה של המארחים. סנטי מינה קבע 0:3 בדקה ה-55, כשאזקיאל פונצ'ה רק ממתיק מעט את הגלולה כעבור 10 דקות.

אוסאסונה - לגאנס 1:2

בשעה טובה, נועלת הטבלה מפמפלונה, שתרד כמעט בוודאות לליגה השנייה, השיגה את ניצחון הבית הראשון שלה העונה. דימיטריוס סיובאס היווני כבש לאורחים (16), שבעצמם נלחמים על מקומם בליגה, אך סרג'יו לאון הפך עם צמד (36 בפנדל, 71).

צפו בתקציר

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - אייבר 2:0
לאייבר: אנריקה קיקה (13), פדרו לאון (51).

צפו בתקציר

לאס פלמאס - בטיס 1:4

ללאס פלמאס: ויסנטה גומס (44), קווין פרינס בואטנג (49), ג'ונתן ויירה (62), חסה (83 בפנדל). לבטיס: רפא נבארו (88)

צפו בתקציר המשחק

צפו במהלך השלם שהוביל לשער השלישי של ולנסיה: 37 מסירות, 102 שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully