וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לשר ארדן: אפשר לאוהדים להכניס דגל שהוכן מראש

9.4.2017 / 13:45

מורן מאירי נציג הצהובים שלח מכתב לשר לביטחון פנים בעקבות סידורי האבטחה במשחק מול מכבי חיפה: "המשטרה נמנעה בשרירות לב מלאפשר לאוהדי מרשתי להכניס דגל, התנהגות זו עלולה להגביר את המוטיבציה של הפורעים"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יורשו להכניס את הדגל? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לקראת המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שייערך הערב (ראשון ב-21:00), פנה יועצה המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי, במכתב בהול לשר לבטחון פנים, מר גלעד ארדן. במכתב ביקש עו"ד מאירי מהשר להתערב בעניין סידורי האבטחה בהתמודדות ולבטל את איסור המשטרה על הכנסת התפאורה, עליה עמלו אוהדי הקבוצה לקראת המפגש.

במכתב מציין מאירי בין היתר כי "במהלך הבוקר עשתה מרשתי כל שביכולתה כדי לשכנע את הגורם הרלוונטי במשטרה להפחית את מספר השוטרים בשכר שעלותן מושתת על מרשתי, במשחק שיערך הערב, ובנוסף לאפשר הכנסת דגל עליו עמלו אוהדי הקבוצה בימים האחרונים. החלטת המשטרה לחייב את הקבוצה בתשלום שכר של כ-270 שוטרים, משמעותה הפסדים כלכליים נכבדים למרשתי".

עוד ציין מאיר כי "על אף הכמות חסרת הפרופורציות, וחסרת התקדים, אשר אינה עומדת בסיכום מהעבר בין מנהלת הליגות למשטרה בעניין כמות שוטרים ומימונם על ידי הקבוצות, נמנעת המשטרה בשרירות לב ובאטימות מלאפשר לאוהדי מרשתי להכניס דגל שהוכן על ידם למשחק. התנהגות זו עלולה לגרום לתוצאה הפוכה ולהגברת המוטיבציה בידי הפורעים תוך החלשת החלק השפוי המצוי בהידברות עם הנהלת הקבוצה. הדברים נאמרו במפורש למפקדים הרלוונטים, אולם אלו לא נענו עד לדקות האחרונות לבקשת הנהלת הקבוצה לאפשר את הכנסת הדגל, כשהנימוק היחיד לכך הוא שמדובר בתקדים (טיעון חסר בסיס). לאור האמור, אבקשך להורות על הכנסת הדגל עליו טרחו אוהדי הקבוצה. אשמח לפרט בפניך את השתלשלות העניינים טלפונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully