וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הדרך הכי אומללה להפסיד בדקה ה-90

שוער פואבלה המקסיקנית ספג שער אכזרי ומצחיק גם יחד, החוליגנים השבדים מצאו פיתרון יצירתי לאיסור הממשלתי, פרשת הסקס של מתאבקת ה-WWE מסתעפת עם מתקפה של בן הזוג השיכור, וגם: התחביבים הקינקים של דייגו מראדונה וזהבי משתעשע

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

התחביבים הקינקים של דייגו מראדונה

דייגו מראדונה היה ידוע ביכולות המדהימות שלו על כר הדשא, אך לא רק. שמו של כוכב העבר הארגנטינאי כיכב לא מעט פעמים במדורי הרכילות השונים בהקשרים שונים (סקס, אלימות, סמים וכו'). בימים האחרונים שמו של מראדונה שוב עלה לכותרות לאחר שוורוניקה אוחדה, בעבר בת הזוג של שחקן העבר (לשניים ילד משותף), חשפה סודות מחדר המיטות. "דייגו היה המאהב הטוב ביותר שהיה לי", אמרה אוחדה. "אין מישהו טוב יותר ממנו. לא קיימתי יחסי מין במשך שנתיים אחרי שנפרדנו. הלילה הטוב בחיי היה איתו, כשהיינו על חוף נטוש בקריביים. הציון שלו במיטה? 10, אף על פי שעל מין אוראלי הייתי נותנת לו את הציון שמונה".

אוחדה הוסיפה: "דייגו היה נוהג לבקש ממני להתחפש לשוטרת, זה היה מדליק אותו. אני גם זוכרת שפעם קיימנו יחסי מין בתוך בריכה, באמצע מסיבה, כשמסביבנו היו המון אנשים. אין לי מושג אם הם הבינו מה קורה בתוך המים".

ערן זהבי משחק כדורשק

ערן זהבי כבש את שערו השני העונה בליגה הסינית אמש (שבת) ב-2:2 הדרמטי בין קבוצתו גוואנגז'ו R&F ליריבה העירונית, גוואנגז'ו אברגרנדה. היום התפנה זהבי להשתעשע עם ותיקות העיר, כשלקח חלק במשחק כדורשק, כפי שניתן לראות בווידאו שלמטה.

פרשת הסקס של מתאבקת ה-WWE: בן הזוג תוקף תחת שכרות

מתאבקת ה-WWE השנויה במחלוקת פייג' עדיין מנסה להתאושש מקלטת הסקס שדלפה, בה היא נראית מקיימת יחסי מין עם שני מתאבקים נוספים. אבל בינתיים יש מי שמגן עליה, או לפחות מנסה: דל ריו, בן זוגה. המתאבק לשעבר פרסם וידאו מביך לא פחות בו הוא מאשים מתאבק אחר, טריפל H, בהדלפת הסרטון, וגם תוקף את ה-WWE כארגון. ככה זה נראה:

גם בהופעה של קולדפליי בתאילנד: המחאה נגד ונגר נמשכת

הדרך הכי גרועה להפסיד בדקה ה-90

דקה 94 במשחק בין שיבאס לפואבלה בליגה במקסיקו, 2:2, כדור שוער סטנדרטי. ואז קורה הדבר הבא:

הולך עם הראש בקיר

האוהד האומלל הזה רכש כרטיס לדרבי של גוואנגז'ו. לצערו הרב, הכרטיס שלו נפל בדיוק על המושב הכי גרוע באצטדיון

הפיתרון היצירתי של החוליגנים השבדים לאיסור הממשלתי

ממשלת שבדיה הכריזה מלחמת חורמה בחוליגנים שמציפים את המגרשים ובמקרים רבים חומקים מעונש משום שהם עוטים על עצמם מסכות שמסתירות את פניהם. לכן הוחלט על תקנה חדשה - אסור ללבוש מסכות במקומות ציבוריים, ובעיקר לא באצטדיונים. אבל אוהדי סולנה מצאו דרך יצירתית לעקוף את האיסור: למשחק האחרון הם הגיעו כשהם לבושים ברעלה, שמותרת בחוק. גאוני, לא?

ההסבר המשונה לחגיגה המשונה של אנטואן גריזמן

חדי העין שמו לב לחגיגה המשונה של אנטואן גריזמן אמש אחרי שכבש בדרבי של מדריד: אחרי שהרשית וקבע 1:1, החלוץ הרים רגל והצביע על הגרב שלו. אחר כך התברר מה היה פשר החגיגה החריגה: במקרה אחר בה רצה לחגוג לאשתו יום הולדת, חשף חולצה עם ברכה לבת זוגו וספג כרטיס צהוב. הפעם, כדי להימנע מכך, כתב הקדשה על הגרב לבתו שחגגה יום הולדת

הקמפיין היצירתי של מלקולם ברוגדון

בהיעדר מועמדים מרשימים במיוחד, מלקולם ברוגדון ממילווקי הוא אחד המתחרים היותר רציניים על תואר רוקי העונה. אבל על הקמפיין שמתנהל ברשת לבחירתו הוא ויתר מראש: ברוגדון הנחה את הבאקס שלא לצאת בקמפיין כזה, (שנחשב לנפוץ למדי בשנים האחרונות) ולהשקיע את הכסף בתרומה לארגון חברתי כלשהו. עם מודעות פוליטית מפותחת כזו, פלא שחבריו מכנים אותו "הנשיא"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully