וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "פיאניג'אני אוכל את מה שהוא בישל, הוא מזלזל בישראלים"

9.4.2017 / 11:16

בהפועל ירושלים לא מתכוונים לעבור לסדר היום אחרי התבוסה באשדוד, גורם הנמצא באימונים הפנה אצבע מאשימה למאמן: "העביר מסר של זלזול בליגה". חוסר שביעות רצון מדייסון, שעשוי לעזוב

one

1. מחוג מד הלחץ מתעקם

אחרי האכזבה ביורוקאפ, הפועל ירושלים שוב ספגה הפסד משפיל בליגה אמש, הפעם 92:74 מול מכבי אשדוד של מאיר טפירו. אם היה מד הלחץ באולם אמש, המחוג שלו היה מתעקם. ירושלים המובסת יצרה אצל ההנהלה גל של זעם והלם. "המצב בליגה לא טוב וגם הפלייאוף בסכנה", הודו בקבוצה. סימונה פיאניג'אני זעם על השחקנים וצווח באחד מפסקי הזמן: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו", צווח המאמן.

ראשי ירושלים לא יעברו בשקט על ההפסד אמש: בקבוצה יעבירו לשחקנים את המסר כי מקומו של אף שחקן לא מובטח. בשיחות פנימיות בירושלים הביעו חוסר שביעות רצון מג'רום דייסון, כשבקבוצה שוקלים לבצע זעזוע בסגל ואולי אף לשחרר את דייסון. בקבוצה שוקלים זאת גם לאור הצטרפותו של שחקן הרכש הנוצץ של הקבוצה, אלסנדרו ג'נטילה, שנחת הבוקר (ראשון) בישראל.

שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
מדחי אל דחי. שחקני ירושלים בדיכאון/לירון מולדובן

2. היורוליג מתרחק מירושלים

הדאגה מהמצב בליגה הוא מעבר לנקודתי: בהפועל ירושלים מודאגים כי המצב הרעוע בליגה ישפיע על אירופה: כפי שפורסם כאן, ביורוליג סיפרו כי יש סיכוי שירושלים תגיע ליורוליג בעונה הבאה, אולם עונה קטסרופלית בזירה המקומית עלולה להשפיע על הסיכוי להתקבל ליורוליג. אולי בגלל זה כבר מיד בתום המשחק ראשי הפועל ירושלים החלו בשיחות אינטנסיביות ביניהם כיצד לצאת מהמשבר. יש חוסר שביעות רצון רב אצל ראשי הקבוצה מהמצב בליגה. יש לציין כי מעמדו של המאמן יציב כרגע. בירושלים מציינים כי חשוב להציג בפני השחקנים כי למאמן יש כוח וגיבוי מההנהלה.

עם זאת, אם לפני כמה שבועות ראשי הפועל ירושלים בירושלים הביעו נחרצות לגבי הישארותו של המאמן האיטלקי לעוד עונה, כעת אומרים בקבוצה: "העונה הבאה? כרגע אף אחד לא יכול להגיד מה יקרה ואף אחד לא יודע. הכל יכול לקרות". כשביקורת כלפי המאמנים כבר נשמעת מאחורי הקלעים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל ירושלים, אמארה סטודמאייר, מול שחקן מכבי אשדוד, בן אלטיט. לירון מולדובן
מפסגת הכדורסל למאבקים עם בן אלטיט. סטודמאייר/לירון מולדובן

3. אמארה מיואש

לא רק כבוד הקבוצה התרסק אמש, אמארה סטודמאייר, שספג מרפק במהלך המשחק ,שבר שן . כל השחקנים עצמם יצאו בפנים נפולות אולם נראה כי סטודמאייר שלקח את זה קשה יותר מכולם ונראה מתוסכל מאוד במחצית השנייה כשהוצא מהמשחק.

סטודמאייר עצמו סיכם: "אנחנו משחקים עם הרבה מתח. אנחנו קבוצה כשרונית, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בליגה הזו וזה בטוח, אבל כרגע אנחנו לא מבצעים כמו שצריך את העבודה".

השחקן הוסיף: "באופן הגנתי, הצעתי כמה אסטרטגיות הגנה שנוכל להשתמש בהן, אבל נראה שזה נשאר באזור השיחה ולא יוצא לפועל. אנחנו צריכים לעזור בהגנה, לכווץ את המגרש, לעמוד ולהפריע בקווי מסירה ולהתאמץ יותר. אני לא יודע למה אנחנו לא יותר אגרסיביים. יש לנו קבוצה מוכשרת ואנחנו בהחלט צריכים להשיג יותר ניצחנות. זה מאוד מתסכל עבורי. סימונה דיבר איתי בזמן המשחק, דיברנו על הגנה, אני עובד מתחת לסל, דיברתי עם המאמן, יכולנו לחזור למשחק היו כמה החלטות וזה גרם לתסכול".

מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני. לירון מולדובן
סופג אש. פיאניג'אני/לירון מולדובן

4. פיאניג'אני כבר לא חסין

גורם נוסף הנמצא באימוני הקבוצה הפנה אצבע מאשימה כלפי המאמן סימונה פיאניג'אני "באחת מהשיחות של פיאניג'אני לפני משחק יורוקאפ חשוב הוא אמר לכל השחקנים: "צריך להתמקד במשחק אירופה, ואמר באותה שיחה משהו בסגנון שהליגה הישראלית חלשה עם שחקנים חלשים. התחושה היתה של זלזול בליגה. איזה מסר זה העביר גם לשחקנים האמריקאים וגם לשחקנים הישראלים? סימונה אוכל את מה שהוא בישל, הוא מזלזל בשחקנים הישראלים לאורך כל העונה, ולדעתי גם העביר את המסר הלא נכון לגבי הליגה. כל זה זה רק תוצאה של מה שקרה לאורך כל העונה. אין אירופה, והוא הולך בכל הכוח רק על זה ועכשיו גם הליגה בסכנה".

5. ומה לגבי המעבר של ריצ'ארד האוול? בקבוצה מנסים למצוא פתרון לסאגה למחלוקות מול הפועל תל אביב, בהפועל ירושלים לא שוללים כי העניין יגיע גם למוסד לבוררות של איגוד הכדורסל כדי שיכריע בסוגיה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully