וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן איינבינדר מוציא אוויר: "יש הרבה סיבות להישאר בבית"ר ירושלים"

9.4.2017 / 7:42

טביב יגיש הצעה כספית לקפטן, שעובר ימים לא פשוטים: "פוגע שאומרים שהראש שלי לא פה, אני נותן העונה מה שלא נתתי כל הקריירה". גם רואדה יקבל הצעה, מימר: "הכותרת היא שסאבו כבש, אך עוד לא פגש את הרשת". הקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. איינבינדר מנסה לנטרל את הרעשים

כאשר שרון מימר הודיע לדן איינבינדר ביום שישי כי לא יפתח בהרכב נגד בני סכנין, חרושת השמועות סביב ההחלטה החלה לרוץ. הלחשושים על כך שזה קרה בעקבות החוזה החדש שלא נחתם רחוקים מלהיות נכונים, כי בית"ר עדיין לא הגישה לקפטן הצעה ואמורה לעשות זאת במהלך השבוע הקרוב, לאחר שבשבוע שעבר התקיימה פגישה ראשונה בין הצדדים. המתח באוויר בכל זאת עשה את שלו ואלי טביב מיהר להוציא הודעת הבהרה, בה נטען כי הרקע לכך מקצועי בלבד. לאחר מכן גם שוחח הבעלים עם הקפטן והבהיר לו שאין לזה קשר ושיישב עימו השבוע כדי לנסות לקדם את המו"מ. ואיינבינדר? הוא לא אהב את ההחלטה, אבל עדיין היה בעיקר מאוכזב מהעובדה שהחלום להניף את גביע המדינה כקפטן נגנז לו באמצע השבוע.

איינבינדר סיים את המשחק כשהקהל קורא לו "תישאר, תישאר" והוא שוב מחייך. בסיום כשנשאל על כך אמר: "זה כל שבוע מחמם את הלב מחדש. אני מאוד מחובר למועדון ולקהל, כולם יודעים את זה, אני שמח שגם הם מרגישים חיבור. האמת שבשבוע האחרון שמעתי יותר מדי אנשים שאומרים שהראש שלי לא פה או שאני לא נותן 100 אחוז עבור הקבוצה, אז אני חושב שהיום הוכחתי לכולם שלמרות ההפסד בחצי גמר גביע ולמרות שנכנסתי במחצית, נתתי את כל כולי כדי שהקבוצה תנצח".

נפגעת מהדיבורים האלה?

"תמיד צריך לנטרל רעשים מסביב, אבל אין ספק שזה פוגע. מה שאני עושה פה העונה זה אולי משהו שלא עשיתי לאורך כל הקריירה. זו עונה ארוכה ועמוסה, אני משחק כל שבוע 90 דקות עוד מהקיץ, מתאמן אקסטרות ונותן מעצמי. אני מקווה שהרושם של השבוע הזה השתנה קצת".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הביסה 0:3 את סכנין, איינבינדר עלה מהספסל
מימר: "איינבינדר עובר תקופה לא קלה, זה משפיע גם במגרש"
אבוקסיס רתח: "החלטת שיפוט נוראית הרסה לנו את המשחק"

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
מתוסכל אבל אופטימי. איינבינדר/ברני ארדוב

בסיום המשחק חגגו השחקנים עם הקהל, בעוד איינבינדר היה חסר משום שירד לחדר ההלבשה. הקהל קרא לקפטן להצטרף, שכטר עודד אותם להמשיך לקרוא לו ולאחר שתי דקות הוא עלה מחדר ההלבשה והצטרף. כשנשאל בסיום על כך הוא הסביר: "האמת שחצי הגמר עדיין בראש שלי והאכזבה אצלי היא מאוד מאוד גדולה. יש לי מחוייבות אדירה למועדון, מאוד רציתי להניף גביע כקפטן, רציתי להביא ביחד עם החברים תואר למועדון הזה. רציתי לשמח את הקהל אחרי הרבה שנים בלי תואר, רציתי לתת להם מתנה גדולה והאכזבה עדיין מורגשת".

הקשר הוסיף בנוגע לעתידו: "יש הרבה סיבות להישאר כאן. אני מעריך את כל מה שהמועדון הזה נותן לי, אני מקבל את המקום שלי ומצאתי את המקום שלי עם הקבוצה והחברים. זה עדיין עניין של מו"מ ובעתיד נדע מה יהיה. הופתעתי שלא הייתי בהרכב אבל שרון עידכן אותי, הוא הרגיש שאולי אני עייף קצת פיזית ומנטלית וחשב שאני אביא את האנרגיות כשאעלה מהספסל. מבחינתי זה תמיד עבור הקבוצה, נכנסתי ונתתי הכל. אני מדבר רק על עצמי, צריך לזכור שהקבוצה עשתה היום ניצחון חשוב ומאוד מאוד משמעותי".

כשנשאל איינבינדר לגבי זה שלא שמעו אותו אומר שהוא רוצה להישאר, הוא הסביר: "אני אגיד לכם, אף פעם לא השתמשתי במילים 'אני רוצה להישאר'. כשאתה מתראיין ואתה אומר 'אני רוצה' ובסוף זה לא יוצא, אז אומרים 'אה, הוא רצה אבל זה לא קרה'. מאז חודש יוני כשהתחלנו את העונה באירופה נתתי את כל המחויבות שיש לי כלפי המועדון, את כל האהבה שיש לי. יש לי רצון לתת את המאה אחוז, רצון להילחם על כל כדור ועל כל משחק בשביל האוהדים, בשביל המועדון, בשביל הקבוצה והחברים למגרש שנותנים לי הרבה חום, הרבה אהבה והרבה כבוד. זה מה שאני אעשה עד סוף העונה, נשארו לנו שבעה מחזורים כדי להשיג את המטרה ואת הכרטיס לאירופה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
החששות הופרכו. מימר/ברני ארדוב

2. הכי רחוק מנפילת מתח

מאז יום רביעי היה חשש גדול מאוד בבית"ר מהמשחק נגד סכנין. אלי טביב נכנס לפני המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "לא הצלחנו בגביע, אבל המטרה שלנו נשארה להגיע לאירופה וצריך לעשות את זה דרך הליגה. צריך להסתכל קדימה ולא אחורה, יש כאן קבוצה חזקה, שחקנים ווינרים וצוות מצויין ואני בטוח שתדעו להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות". המאמן שרון מימר שבימים האחרונים ניסה להרים את השחקנים וחשש כמו כולם מנפילת מתח, לא הופתע מהיכולת הגבוהה של השחקנים. הוא הסביר זאת בסיום, כשאמר: "יש פה קבוצה עם יכולת מנטלית מאוד חזקה, אנשים שעברו הרבה. הניצחון הזה הוא בזכות ההפסד בחצי הגמר, האנרגיות של השחקנים היו כל כך חזקות כדי להחזיר לעצמם את הביטחון וההנאה, שלא היה צריך לעשות הרבה כדי להבין שהם יתפוצצו על המגרש".

מימר נשאל האם בית"ר יכולה לעשות משהו במחזור הבא בטרנר :"הסטטיסטיקה מראה שזה קשה מאוד אבל זה אתגרים ובספורט יש אתגרים, אני מקווה שבשבוע הבא באמת נצליח לשבור את הסטטיסטיקה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אריק סאבו. ברני ארדוב
סוף סוף כבש. סאבו ושחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

3. "הכותרת היא שסאבו הבקיע, אבל עוד לא פגש את הרשת"

מי שהוחלף במחצית ונראה מאוכזב היה דוד קלטינס. הקשר צפוי לפתוח מול הפועל באר שבע כמגן ימני ובבית"ר ינסו לבדוק האם משהו מפריע לשחקן ולהוריד ממנו לחץ. שביעות רצון גדולה נרשמה מהיכולת שהציגו הזרים של הקבוצה - חסוס רואדה, קלאודמיר ואריק סאבו, שחגג שער ליגה ראשון במדי בית"ר. מימר אמר בסיום עם חיוך: "הכותרת היא שהוא הבקיע, אך עדיין לא פגש את הרשת", אבל גם הוא יודע שטור השערים של קשר נבחרת סלובקיה היה צריך להיות הרבה יותר גבוה. כשמימר קיבל את המינוי בבית"ר הוא הסתכל על הסטטיסטיקה של סאבו בסלובקיה וראה כמויות דו ספרתיות של שערים ובישולים וסוף סוף גם הוא זוכה לראות משהו מזה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
למדו לקח? אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

4. בוז לגזענים: "רוב הקהל מפנים את התהליך שאנחנו עוברים"

המשקיף השופט איתן שמואלביץ' ציינו בדוח המשחק כי נשמע השיר "שיישרף לכם הכפר". השיר הזה הוא אחד משני שירים שבית"ר פנתה להתאחדות לגביהם וביקשה שיוגדר כקריאות גזעניות. בהתאחדות לא אישרו זאת ועדיין לא התקיים דיון בנושא, כך שלא ניתן בשלב זה להעמיד את הקבוצה לדין. יתרה מכך, בפעם הראשונה מזה תקופה, היה רוב לשריקות בוז נגדיות בטדי למספר מקרים בהן היה ניסיון לקריאות גזעניות או שירים בעלי אופי גזעני.

בית"ר פרסמה בסיום הודעה בנוגע לאירועים: "אלי טביב והמועדון רוצים לשבח את התנהגות הקהל בטדי, כשרוב הקהל הגיב בשריקות בוז צורמות למיעוט אשר מנסה בכל כוחו לקלקל ולפגוע במועדון. לשמחתנו, רוב הקהל מבין ומפנים את התהליך בו אנו נמצאים. לא נשקוט עד שנמגר קריאות גזעניות מקרובינו ונוקיע את אותם אשר באים ליציעי הקבוצה אך ורק כדי להרוס".

בנושא אחר: ההתאחדות הודיעה שהקבוצה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים (הדלקת אבוקה) בחצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully