וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האליפות חצי אבודה": ברצלונה רותחת על השופט, איסקו עקץ

הצהוב הראשון ההזוי שספג ניימאר ופספוס של פנדל ברור הובילו לעצבים אצל הדאבליסטית, שהפסידה במלאגה ופספסה הזדמנות לעלות לפסגה. ניימאר מחא כפיים לשופט ועלול להחמיץ את הקלאסיקו, רונאלדו בסכנה, וגם: השופט ב-4:0 של ברצלונה בפריס ינהל את המשחק שלה מול יובנטוס

one

בסביבות שבע בערב שעון ישראל, הביטה ברצלונה אתמול (שבת) במסכי הטלוויזיה בהנאה, אחרי שהיריבה הגדולה שלה בקרב על האליפות, ריאל מדריד, ספגה שוויון מאוחר בדרבי והסתפקה ב-1:1 מול אתלטיקו. הדאבליסטית ידעה ששלוש נקודות ברוסאלדה מול מלאגה יעלו אותה לפסגת הטבלה, אלא שכמה שעות אחרי הדרבי, האופטימיות התחלפה בתחושת מועקה.

הקבוצה של לואיס אנריקה לא ממש הופיעה למשחק נגד האנדלוסים הלוחמניים, שניצחו 0:2 מוצדק, בעוד ניימאר רואה כרטיס אדום שיגרום לו להחמיץ את המשחק הקרוב מול סוסיאדד. הצהוב השני של ניימאר, בדקה ה-66, הגיע אחרי עבירה גסה בעוד שהצהוב הראשון היה הזוי במיוחד. הברזילאי התכופף לקשור שרוכים והפריע למלאגה להוציא כדור חופשי, מה שעלה לו ביוקר.

הצהוב הזה (שלבסוף הוביל להרחקה), לצד הפספוס הענק של השופט שהיה חייב להעניק לבארסה פנדל אחרי הכשלה שהייתה בבירור בתוך הרחבה (במצב של 0:1 למלאגה), הובילו לכעס גדול בקטאלוניה. אם לא די בכך, הרי שמיד לאחר האדום נראה ניימאר מגיב בציניות ומוחא כפיים לעבר השופט, מה שעלול לעלות לו בהרחקה ממשחק נוסף, הקלאסיקו בעוד שבועיים. אגב, לא רק ניימאר עלול לפספס את הקלאסיקו, אלא גם הכוכב הגדול בצד השני, כריסטיאנו רונאלדו כמובן. הפורטוגלי רחוק כרטיס צהוב אחד מול חיחון מהיעדרות מול ברצלונה.

בתוך כך, בברצלונה מנסים לחשוב כעת על המפגש הגדול מול יובנטוס בליגת האלופות והיום הם קיבלו בשורה לא הכי טובה, כאשר מי שינהל את ההתמודדות יהיה השופט הפולני סימון מאריצ'ניאק. למה בשורה לא טובה? כי מריצ'ניאק היה זה ששפט את ברצלונה במשחק הכי עגום שלה העונה - ב-4:0 מול פריס סן ז'רמן במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא:

ברצלונה הפסידה 2:0 מול מלאגה
ריאל מדריד סיימה ב-1:1 את הדרבי נגד אתלטיקו
פפה נפצע בצלעות, יחמיץ את באיירן והקלאסיקו

תקציר: מלאגה - ברצלונה 0:2. one
כמעט ולא הורגש. מסי/one

ומה אמר לואיס אנריקה לאחר המשחק? המאמן התייחס לצהוב הראשון שקיבל ניימאר ואמר: "אני חושב שהכרטיסים הצהובים היו מיוחדים. אני חושב ששחקני מלאגה ביצעו כניסות חזקות ומכוערות שהיו מחייבות כרטיסים. שחקנים שלנו מקבלים צהובים, אבל שחקנים בקבוצות היריבות מבצעים עבירות קשות ולא מקבלים כרטיסים. זה חבל, אבל אנחנו רגילים לזה".

המאמן התייחס גם להחלטה של גיל מנצאנו לפסוק על בעיטה חופשית למרות שהעבירה של צ'ארלס על סרג'י רוברטו בוצעה בתוך הרחבה: "אני לא מבין איך בפאול על סרג'י רוברטו נפסקה בעיטה חופשית מחוץ לרחבה".

על ההפסד של קבוצתו: "התוצאה לא הוגנת. ניסינו לעשות הכול, אבל לא הצלחנו להבקיע. יצרנו מצבים, אבל לא היה לנו מזל. היינו יכולים להבקיע בבעיטה של לואיס סוארס במחצית הראשונה, לא נשרק פנדל על סרג'י רוברטו, שהחמיץ מצב נוסף. היינו צריכים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הגיע לניימאר צהוב על זה?

במדריד, מיותר לציין, היו מרוצים. "איזה ביצים, מלאגה. מזל טוב", צייץ קשר ריאל, איסקו והוסיף אימוג'י של שתי נשיקות לקבוצה שסייעה לבלאנקוס לפתוח פער של שלוש נקודות (ועוד משחק חסר) בתום המחזור. "מדריד נעזרת במיצ'ל", חגגו ב"אס" את הסיוע שקיבלו מכוכב הקבוצה לשעבר: "ברצלונה האפורה נקברה במלאגה". מיצ'ל עצמו הבהיר את דעתו: "ריאל תהיה אלופה והיא לא זקוקה לעזרה של אף אחד בשביל לעשות את זה". גם ב"מארקה" היו מבסוטים וכתבו בכותרת: "ככה מפסידים את האליפות".

"האליפות חצי אבודה", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני. "בארסה נתקעה בגדול במלאגה", ביכו ב"אל מונדו דפורטיבו", שם נתנו במה לתלונות (המוצדקות) של לואיס אנריקה: "אני לא מצליח להבין איך השופט ראה שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה. זה היה פנדל ברור. גם עשו עלינו כמה עבירות קשות שלא הובילו לכרטיסים. אני מופתע, אבל כבר רגיל לזה".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "ידענו שיהיה קשה, לא הופתענו ונכנסו למשחק בגישה הנכונה. טעינו בשער הראשון והם ניצלו את זה. איבדנו הזדמנות גדולה, אבל העונה עוד לא נגמרה. אני לא חושב שהתוצאה בדרבי של מדריד השפיעה עלינו. ביום שלישי יהיה משחק שונה לחלוטין מול יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully