וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראוויס פיטרסון: "קרעו אותנו. אם לא נתעורר, לא נגיע לפלייאוף"

הפועל ירושלים בהלם אחרי התבוסה באשדוד. פיאניג'אני: "אנחנו צריכים לשנות את המצב". פיטרסון: "הם היו עדיפים בכל דבר". טפירו: "אנחנו בתקופה טובה". סיימון: "הפלייאוף אפשרי"

one

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלה ברציפות, הפעם תבוסה 92:74 באשדוד מול מכבי המקומית. הקבוצה מהבירה מחזיקה במאזן 13:13 מאוד מאכזב יחסית לשלב הזה של העונה ובעיקר בולט ה-10:3 שלה במשחקי חוץ.

מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני. לירון מולדובן
משבר עמוק. פיאניג'אני/לירון מולדובן

המאמן המפסיד סימונה פיאניג'אני ניסה להסביר: "התוצאה הייתה נמוכה בהתחלה ועשינו הגנה טובה, אבל החטאנו זריקות נוחות והקצב התגבר ולא עמדנו בזה. הם קלעו הרבה במתפרצות אחרי החטאות שלנו. אנחנו צריכים לשנות את המצב והבאנו שחקן חדש, אולי שניים בשביל זה, אבל זה לא מספיק. יש לנו רצף משחקים קשה עכשיו".

טראוויס פיטרסון הוסיף: "זה מאכזב מאוד, קרעו אותנו. הם היו יותר טובים בכל דבר, לא שיחקנו חזק מספיק ולא קלענו טוב. הם הרגישו מאוד בנוח בשלב מוקדם במשחק וניסינו לחזור, אבל לא הצלחנו להשלים את הקאמבק כל פעם. זה הסיבוב השלישי ואם לא נתעורר, לא נוכל להגיע ככה לפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
מבקש מהקהל להגיע בהמוניו. טפירו/לירון מולדובן

המאמן המנצח מאיר טפירו: "אנחנו בתקופה טובה ומשחקים טוב כבר תקופה ארוכה. אנחנו צריכים את הקהל הזה, שיבוא כל משחק וזו הדרך. גם בהתחלה היו לצ'ייס סיימון משחקים טובים ועכשיו זה מתחבר לו. קשה לעשות עליו סל, הוא עושה לחץ בהגנה ובהתקפה".

צ'ייס סימון שהצטיין עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים: "עשינו עבודה גדולה, שיחקנו קשוח, עמדנו בתכנית המשחק והיינו מאוד אינטנסיביים. זה נתן לנו את הניצחון. הפלייאוף עדיין קרוב ואפשרי, אנחנו ממשיכים להילחם. הם ניסו לשמור עליי חזק, אבל קלעתי את הזריקות שלי והצלחתי למצוא את החברים שלי והכל הסתדר".

שחקן מכבי אשדוד, צ'ייס סיימון חוגג עם האוהדים. לירון מולדובן
בכושר שיא. סיימון חוגג עם האוהדים/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully