וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: פפה שבר שתי צלעות, יחמיץ את באיירן ואת הקלאסיקו

זידאן איבד שתי נקודות ב-1:1 בדרבי וגם בלם נוסף. הפורטוגלי ייעדר כחודש: "זה כואב". סרחיו ראמוס ענה לסימאונה ועקץ גם את חאמס רודריגס. גריזמן: "לא שולל אפשרות שאשחק בריאל"

one

בווידאו: תקציר הדרבי של מדריד

ריאל מדריד לא איבדה רק נקודות הערב (שבת) ב-1:1 בדרבי מול אתלטיקו, אלא גם את הבלם פפה. הפורטוגלי שכבש את שער היתרון של הבלאנקוס, התנגש בחברו טוני קרוס, שבר שתי צלעות וצפוי להיעדר מהמגרשים כחודש. משמעות הדבר: פפה יחמיץ בוודאות את הקלאסיקו וכן את שני משחקי רבע גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. הוא מצטרף לרפאל וראן הפצוע ומשאיר את זינדין זידאן עם סרחיו ראמוס ונאצ'ו כשני הבלמים היחידים. "זה כואב", אמר פפה כשיצא מבית החולים.

עוד בנושא:

ריאל ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1 דרמטי בדרבי
ברצלונה תנצל את המעידה ותעקוף את ריאל?

פפה שחקן ריאל מדריד נפצע. רויטרס
שער ושתי צלעות שבורות. פפה הדואב/רויטרס

סרחיו ראמוס המתוסכל סיכם: "שיחקנו טוב ולמרות זאת איבדנו נקודות. אני מקווה שלא ניזכר במשחק הזה בהמשך. אנחנו קצת מאוכזבים מהתוצאה, אבל צריך לשכוח מזה וללכת להתאבד בבאיירן. אני לא מסכים עם מה שסימאונה אמר. היינו מצוינים והם היו תקועים מאחור וניצלו מצב אחד. היינו צריכים להיות יותר מרוכזים בסיום, כשהם לחצו". הקפטן גם שלח עקיצה קלה לעבר חאמס רודריגס ואחרים, המאוכזבים ממעמדם: "יש שחקנים שמככבים בנבחרות שלהם וצריכים להבין שכאן התחרות היא שונה וגדולה, ולא תמיד הם יהיו בהרכב".

אנטואן גריזמן, כובש שער השוויון של אתלטיקו, נשאל בסיום האם יהיה מוכן לשחק בריאל מדריד והפתיע: "אני לא שולל דבר, אבל אני מאושר באתלטיקו ומקווה שאמשיך להיות מאושר. אנחנו תמיד מאמינים שאפשר לנצח, גם כשיש רק דקה לסיום. היה קשה להשיג את השער, אבל נקודה עדיפה על הפסד. ראינו שאנחנו במצב טוב מבחינה פיזית וסיימנו טוב יותר מריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully