וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רדאמל פלקאו העניק למונאקו ניצחון חוץ 0:1 על אנז'ה

הקולומביאני כבש בדקה ה-61 את שערו ה-15 ב-17 משחקיו האחרונים בכל המסגרות, והבטיח למוליכה יתרון של שלוש נקודות לפחות עד למחזור הבא. לוריין הדהימה את ליון עם 1:4 בחוץ

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
ממשיך להוביל את הליגה. רדאמל פלקאו חוגג/רויטרס

מונאקו הבטיחה לעצמה עוד שבוע עם מינימום שלוש נקודות יתרון בפסגת הליגה הצרפתית, כשדילגה הערב (שבת) על פני משוכה לא פשוטה וניצחה 0:1 בחוץ את אנז'ה. פריס סן ז'רמן, שירדה למקום השלישי בעקבות ה-1:2 של ניס בליל אמש, תוכל לצמק את הפער שוב לשלוש נקודות, אם תנצח מחר את גנגאן.

אנז'ה - מונאקו 1:0

ניצחון ליגה חמישי רצוף למוליכה, שעבדה קשה עד שהשיגה את ההכרעה מול הקבוצה העיקשת של סטפן מולן, שעלתה השבוע (יחד עם מונאקו) לחצי גמר הגביע בפעם הראשונה בתולדותיה. במשך שעה שלמה החזיקה אנז'ה מעמד, עד שבדקה ה-61 היה זה נביל דיראר שפרץ מצד ימין, עבר שחקן והשאיר לרדאמל פלקאו שבעט כדור שטוח אל הרשת וחגג את שער הליגה ה-17 שלו העונה. היה זה גם השער ה-15 שלו ב-17 משחקיו האחרונים בכל המסגרות.

ליון - לוריין 4:1

המארחת קיוותה להתבסס סופית במקום הרביעי המוביל לליגה האירופית, אך הובסה בביתה בצורה לא אופיינית. קורנטין טוליסו (28) עוד העלה את ליון ליתרון, אבל עבדול מג'יד וואריס (42) איזן לפני ההפסקה, סילבן מארבו (49) השלים מהפך ובנג'מין מוקאנג'ו (74 ו-80) הוסיף צמד מהיר כדי לסדר ניצחון ענק, שלישי ברציפות ללוריין, שממשיכה להיאבק על חייה בליגה.

משחקים נוספים:

נאנסי - ראן 0:3
לנאנסי: מוריס דאלה (11), איסיאר דיה (51 ו-65)

בורדו - מץ 0:3
לבורדו: מלקום (14), ולנטין ואדה (50 בפנדל ו-52)

דיז'ון - באסטיה 2:1
לדיז'ון: פייר לס מלו (29). לבאסטיה: אנזו קריבלי (17), יאניק קהוזאק (58)

קון - מונפלייה 2:0
למונפלייה: סטפן ססניון (49), ג'ונתן איקונה (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully