וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "קיבלנו נקודה שלא הגיעה לנו". הרוש: "משחק גרוע מאוד שלנו"

מאמן הפועל תל אביב הודה אחרי ה-3:3: "הפועל חיפה נתנה יופי של משחק, אריאל הרוש הציל אותנו". ניר קלינגר: "הפועל תל אביב לא הייתה ראויה לנקודה, זה היה משחק שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חיפה

הפועל חיפה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-3:3 מרתק. אדילסון העלה את הפועל חיפה ליתרון כבר בדקה השביעית, אך עומרי אלטמן וג'ון צ'יבויקה דאגו להפוך את התוצאה עד לדקה ה-30. הקצב המטורף נמשך כשגם מקסים פלקושצ'נקו כבש במחצית הראשונה כשבשנייה זכינו לשני שערים נוספים: מהראן לאלה כבש מול האקסית בדקה ה-78, שחר הירש קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-83, שלוש דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף. הפועל תל אביב רחוקה כעת שתי נקודות בלבד מכפר סבא ואשקלון שמתחת לקו האדום והנקודה הזו לא ממש משרתת אותה.

שחקני הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

מנחם קורצקי אמר בסיום המשחק: "בסיטואציה אחרת זה משחק פנטסטי, אבל אם להיות אמיתיים - קיבלנו נקודה שלא הגיעה לנו. הפועל חיפה היו יותר טובים במחצית השנייה ואחרי שספגנו הייתי חייב טיפה להמר. אני שמח ששחר הבקיע".

קורצקי הוסיף: "רצינו שלוש נקודות, אבל הפועל חיפה עשו יופי של משחק. אריאל הציל אותנו פעמיים ובמשחק כזה אני יכול להיות מרוצה מהתיקו. ארבעה שחקנים עלו עם חם גבוה, אבל לא הייתה לנו ברירה. אני לא אומר שזה מה שהוביל לספיגות, אבל זה בהחלט השפיע. הקהל שלנו? זה משהו שלא רואים אפילו באירופה, שלמשחקי חוץ מגיע כל כך הרבה קהל".

שחקני הפועל תל אביב אביחי ידין עופר ורטה עם המאמן מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
נקודה עם שישה שערים. מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

אריאל הרוש: "היום היה משחק גרוע מאוד שלנו, לא מסודר, זו לא הפועל תל אביב של המשחקים האחרונים. לפחות לא הפסדנו פה, כל נקודה היא קריטית להמשך. מלבד הגול השני היה לי משחק טוב. בגול השני לא ראיתי את הכדור, אבל זה לא תירוץ. אין מישהו שחסין מטעויות. יש לי עונה מצוינת ואני מסתכל קדימה. המשחקים נגד כפר סבא ואשקלון יכריעו, אם לא ננצח אותם יהיה לנו קשה להישאר. נצטרך לקחת את שלוש הנקודות, לא משנה איך".

ניר קלינגר: "אנחנו מאוד מאוכזבים כי זה היה משחק של הפועל חיפה. הפועל תל אביב שיחקה טוב, אבל לא הייתה ראויה לנקודה. ב-2:3 היו לנו לפחות שלוש הזדמנויות לגמור את המשחק. השערים שספגנו לא היו תהליך של משחק. שלטנו לכל אורך המשחק, יצרנו מצבים, כשאתה משחק התקפי אתה חשוף בהגנה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל לא מהנקודה כי נשארנו כמעט בוודאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully