וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: דור מיכה ינצל את החולשה בהגנה של מכבי חיפה?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

9.4.2017 / 14:30

למה שווה לשים את הכסף על בישול של קשר מכבי תל אביב, מה הסיכוי שרוקאביציה שוב יחגוג על חשבון הצהובים, וגם: מה ההימור שיקרב אתכם לזכייה. כל הפרטים לקראת המשחק החשוב בנתניה

ברני ארדוב

שעה ומקום: 21:00, אצטדיון נתניה

ראש בראש במפגשים האחרונים:

30/01/17: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:2 (ליגה)
24/10/16: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 2:0 (ליגה)
24/05/16: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:1 (גמר גביע)
21/05/16: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:6 (ליגה)
17/04/16: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:0 (ליגה)

למי לשים לב: דור מיכה (מכבי תל אביב), ניקיטה רוקאביציה (מכבי חיפה)

שחקני מכבי תל אביב אלי דסה, דור מיכה, אייל גולס. ברני ארדוב
מצב רוח מרומם במכבי תל אביב, אחרי הניצחון על בית"ר בחצי גמר הגביע/ברני ארדוב

ניתוח מקומי: מכבי תל אביב לא ניצחה בשלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות וכבר הספיקה להפסיד ליריבה המושבעת באצטדיון נתניה העונה, אבל הפעם היא יודעת שאין מקום לטעויות, אם עדיין לה אספירציות לזכות באליפות ולסגור את הפער מהפועל באר שבע, שעומד על שש נקודות אחרי ההפסד במחזור הקודם במשחק העונה בטרנר. מאז הצהובים הספיקו להתאושש במהירות הבזק עם ניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים בחצי גמר הגביע, וכשליטו וידיגאל זוכה לשם שינוי לכמה רגעים של חסד, זה הזמן לייצר מומנטום מחודש.

גם מכבי חיפה צברה הרבה ביטחון בשבוע החולף. פתיחת הפלייאוף העליון נראתה רע למדי עבור גיא לוזון ושחקניו, שהובסו 4:0 על ידי הפועל באר שבע במחזור הראשון. אבל מאז יש סימנים של שינוי: הירוקים כבשו שלישייה וניצחו 2:3 את בית"ר ירושלים במשחק קצבי ומהנה במחזור הקודם, ועוד חדשות טובות הגיעו באימונים, כשאלירן עטר ועומר דמארי חזרו לפעילות ואמורים להוסיף הרבה מחץ התקפי. עוד בשורה מעודדת עבור מכבי חיפה: אותה מכבי תל אביב שמשחקת מולה נראית פייבוריטית ברורה לזכות בגביע, ואם אכן תעשה זאת ותגבור על בני יהודה, המשמעות הנלווית היא שהמקום הרביעי, ממנו הירוקים בכלל לא רחוקים, יוביל לאירופה.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
יכול להטריד את ההגנה של מכבי תל אביב. רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין

ההימור המופרע: גיא לוזון מנסה לייצב את השורות, אבל מכבי חיפה עדיין קבוצה בלתי צפויה שהראתה לא אחת העונה שהיא עלולה להתפרק בקלות. מתחילת 2017 הירוקים ספגו שלוש תבוסות בהפרש של שלושה שערים ומעלה מבלי לכבוש שער, והתרחיש הזה עלול לחזור על עצמו גם הפעם, בעיקר כי למכבי תל אביב יש עדיין הרבה על מה לשחק, והיא מגיעה עם רוח גבית אחרי הניצחון על בית"ר. ההגנה של מכבי חיפה רחוקה מלהיות אי של יציבות, ומול התקפה כישרונית ומוכשרת כמו זו שעומדת לרשותו של ליטו וידיגאל, זה יכול להסתיים בקלות בתבוסה. הימור שלנו: דור מיכה, שנכנס כמחליף בחצי גמר הגביע ונראה מצוין, יספק כאן לפחות בישול אחד. מלך הבישולים של הליגה הוא מוסר יותר מדי טוב, ובהגנה של מכבי חיפה יש יותר מדי בקיעים. וכן, אם וידאר קיארטנסון יחזור להרכב כצפוי, הוא עלול לעקוץ יותר מפעם אחת. 0:3 למכבי תל אביב.

ההימור הבטוח: למרות מאזן מרשים, מכבי תל אביב רחוקה מלהרשים בעידן ליטו וידיגאל, ומול מכבי חיפה, שכבר הוכיחה פעמיים העונה שהיא מסוגלת להתמודד שווה בשווה מול הצהובים, עשוי בהחלט להתפתח משחק שקול. שימו לב לניקיטה רוקאביציה, שלאט לאט מסיר חלודה וחוזר לעצמו. במשחק הקודם הוא כבש צמד לרשת של בית"ר ירושלים, ויש לו היסטוריה של כיבושים מול מכבי תל אביב, כולל שלושער בבלומפילד כשעוד שיחק בבירה. 1:1 מותח, קיארטנסון כובש את הראשון, רוקאביציה מאזן לקראת עשרים הדקות האחרונות.

השורה התחתונה: מכבי תל אביב זקוקה יותר לנקודות, אבל מוטיבטור כמו גיא לוזון לא ייתן למכבי חיפה לבוא רדומים למשחק יוקרתי שכזה. בכל מקרה הצהובים עדיין פייבוריטים ברורים.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול מכבי חיפה. ברני ארדוב
בכושר נהדר. מיכה במפגש קודם מול מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully