וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מריו באלוטלי כבש צמד, ניס ניצחה 1:2 בליל

החלוץ האיטלקי הפציץ פעמיים (17 ו-45) והעלה את הקבוצה של לוסיאן פאברה אל המקום השני מעל פריס סן ז'רמן באופן זמני. תומר חמד פתח בהרכב ובישל ב-1:2 של ברייטון מול ק.פ.ר

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
למה תמיד אתה? באלוטלי חוגג/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם ה-1:2 של ניס בחוץ מול ליל, שהקפיץ אותה זמנית אל המקום השני. ניס, שנמצאת בעונה פנטסטית, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-70, שתיים יותר מפריס סן ז'רמן, לה יש שני משחקים חסרים, ואחת פחות ממונאקו המוליכה, גם לה רק 30 משחקים. מריו באלוטלי כבש צמד.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-14 אחרי שער של איברהים אמאדו. אבל ניס איזנה אחרי שלוש דקות. ולנטין אייסריק הקפיץ כדור עם הרבה רגש לבאלוטלי, שבעט נהדר מהאוויר פנימה. החלוץ האיטלקי השלים את המהפך בדקה ה-45. ריקרדו בעט לא רע ונבלם אצל השוער, זה חזר אל באלוטלי, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:2.

* בליגה האנגלית השנייה, הצ'מפיונשיפ, פתח תומר חמד בהרכב ברייטון ואף בישל לכובש המוביל של קבוצתו, גלן מארי, ב-1:2 מול קווינס פארק ריינג'רס בלופטוס רואד. חמד הוחלף בדקה ה-78. בירם כיאל לא נכלל בסגל. בעקבות הניצחון, טיפסה ברייטון אל המקום הראשון עם 86 נקודות, שתיים יותר מניוקאסל, לה יש גם משחק חסר, אבל יותר חשוב מכך: 12 נקודות מעל השלישית האדרספילד, לה שני משחקים חסרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully