וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עשינו הישג ענק, אני גאה בשחקנים ובצוות שלי"

מאמן דרושאפקה חגג את העלייה לרבע גמר היורוליג אחרי 62:78 מול הכוכב האדום בלגרד במשחק על כל הקופה: "רק לפני כמה שבועות הפסדנו במילאנו והכול נראה אפור. מגיע לנו להיות ברבע הגמר"

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
נראה מאושר. בלאט/GettyImages

דרושאפקה של דיוויד בלאט רשמה הערב (שישי) הישג גדול. הטורקים ניצחו 62:78 את הכוכב האדום בלגרד במשחק על כל הקופה, נעלו את העונה הסדירה ביורוליג במאזן 14:16 ועלו לרבע הגמר, שם יפגשו את ריאל מדריד. שלב רבע הגמר ייפתח ב-18 באפריל ויינעל ב-2 במאי.

בלאט נראה נרגש ומאושר מאוד בסיום ואמר: "ראינו את הכוכב האדום לאורך כל השנה, היא קבוצה קשוחה. בכלל ביורוליג לא היו משחקים קלים העונה. אני חושב שהגיע לנו לנצח, שיחקנו כדורסל הגנתי נהדר וברוב המשחק גם כדורסל התקפי טוב. שיחקנו כמו קבוצה שרוצה לשחק ביחד וזה חשוב. רק לפני כמה שבועות הפסדנו למילאנו בחוץ והכול נראה אפור בשבילנו.

"היינו צריכים לנצח בכמה משחקים קשים רק כדי להיות במצב שתהיה לנו אפשרות לעלות. להיות בין שמונה הגדולות בליגה הגדולה ביותר בעולם, מחוץ ל-NBA, זה הישג ענק. אני גאה מאוד בקבוצה שלי ובצוות שלי. מגיע לנו להיות בין שמונה הגדולות. כמובן שריאל מדריד היא הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג העונה. יש לה סגל איכותי מאוד, יש לה מאמן מצוין, יש לה אתלטיות, קליעה, מהירות ויתרון ביתיות. אנחנו כבר ניצחנו אותם השנה וגם הפסדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully