וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: חמש מדליות לג'ודו הישראלי בגרנד פרי בטורקיה

במדליית הכסף זכו שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג) ותמנע נלסון לוי (57 ק"ג), בארד זכו נועה מינצקר (48 ק"ג) ואריאל בצלאל (52 ק"ג). ברוך שמאילוב זכה בארד במשקל עד 66 ק"ג

שירה ראשוני ג'ודוקא ישראלית אחרי הפסד בריו. פז חסדאי, ספק 500
שירה ראשוני/ספק 500, פז חסדאי

שבועיים לפני תחרות המטרה העיקרית הראשונה של השנה - אליפות אירופה לבוגרים ובוגרות שתתקיים בין ה-20-23/04 שולחת נבחרת ישראל בג'ודו הצהרת כוונות. ספורטאיות נבחרת הנשים כחול לבן העפילו לשלושה גמרים וסיימו עם חמש מדליות. במדליית הכסף זכו שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג) ותמנע נלסון לוי (57 ק"ג) , בארד זכו נועה מינצקר (48 ק"ג) ואריאל בצלאל (52 ק"ג). בין הגברים סיים ברוך שמאילוב עם מדליית הארד במשקל עד 66 ק"ג.

הדרך למדליות:

שירה ראשוני עלתה לסיבוב השני אוטומטית, שם גברה בקרב הראשון על פיג'ולה קלמנדי מקוסובו ועלתה לחצי הגמר. בחצי הגמר פגשה ראשוני לקרב כל ישראלי את חברתה לנבחרת, הג'ודאית נועה מינצקר. וואזרי בודד הספיק לה בכדי לעלות לגמר ולשלוח את מינצקר להתמודדות בקרב על מדליית הארד. בקרב הגמר נוצחה ראשוני בידי לאטונסאסנג גלברדקה הקזחית (ניצחה בווזארי) והסתפקה במדליית הכסף.

נועה מינצקר החלה את דרכה בקרב הראשון מול גוז הטורקית המקומית, הקרב נכנס להארכה ושם בגולדן סקור ספגה יריבתה עונש שלישי ופסילה. בהמשך גברה הישראלית על גורבנאלי האזרית באיפון ונוצחה כאמור בחצי הגמר ע"י שירה ראשוני. בקרב על מדליית הארד ניצחה את מריה דיסרוט מפורטוגל לאחר שהייתה ביתרון וואזרי ושני דגלי ישראל התנוססו מעל הפודיום.

במשקל עד 52 ק"ג הנציגות גילי כהן ואריאל בצלאל חלקו גם הן פודיום משותף. כהן החלה את דרכה בסיבוב השני שם גברה ביתרון וואזרי על עזיזובה האזרית, בחצי הגמר גבר על דיורה קלדיורובה מאוזבקיסטן ובגמר נוצחה על ידי דיסטריה קרסניקי מקוסובו וסיימה עם מדליית הכסף.

אריאל בצלאל שסיימה עם מדליית הארד, גברה בקרב הראשון על בושרה אוזדיק הטורקיה המקומית לאחר כדקה בלבד. בקרב השני נוצחה על ידי היריבה מקוסובו קרסניקי (שגברה גם על כהן בגמר). לאחר מכן המשיכה בצלאל את דרכה בבית הניחומים, שם גברה בקרב המקדים לארד בניצחון טכני לאחר שיריבתה הקרואטית לא עלתה לקרב. בקרב על מדליית הארד גברה על דיורה קלדיורובה האוזבקית (שלפני כן הפסידה גם לגילי כהן).

תמנע נלסון לוי זכתה בכסף במשקל עד 57 ק"ג. תמנע שהחלה את דרכה בתחרות מול סנובר האוזבקית. דקה ו-12 שניות הספיקו לה לגבור באיפון ולהמשיך לחצי הגמר בו גברה על בקי ליוויסי מבריטניה בגולדן סקור בעזרת וואזרי. בקרב הגמר נוצחה נלסון לוי על ידי נורה ג'אקובה מקוסובו לאחר שספגה וואזרי ובכך סיימה גם היא עם מדליית הכסף.

אצל הגברים סיים ברוך שמאילוב עם מדליית הארד. את דרכו החל בניצחון על יריב מטורקמניסטן, לאחר מכן נוצח בידי עבדולזלילוב מרוסיה ונשר לבית הניחומים. בקרב המקדים לארד גבר שמאילוב על סינאן סאנדל הטורקי המקומי באיפון כ-14 שניות מפתיחת הקרב ובקרב על הארד גבר על אזמאת מוקנוב הקזחי ביתרון וואזרי. במשקל 60 ק"ג, אלון רחימא הפסיד בבית הניחומים וסיים את התחרות במקום השביעי הכללי. באותו המשקל השתתף גם דניאל בן דוד, שהודח בשלב מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully