וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: "ריצ'רד האוול היה ועודנו שחקן שלנו"

7.4.2017 / 15:26

האדומים הוציאו הודעה לפיה הודיעו להפועל ירושלים על ביטול ההסכם עם המתאזרח הטרי לאחר שסגנית האלופה לא הגיעה עמו לסיכום. הקבוצה מהבירה תקפה: "אנו מצפים לקיים את ההסכם איתנו"

one

הפועל תל אביב מתכחשת להסכם שחתמה עם הפועל ירושלים על העברתו של ריצ'רד האוול. האדומים הוציאו היום (שישי) הודעת הבהרה בנושא, לפיה חזרה בה מההסכם אחרי שירושלים לא הצליחה להשלים את העסקה.

"במהלך השבועיים האחרונים החלו גישושים הדדיים בעניין אפשרות העברתו של ריצ'ארד האוול מהפועל תל אביב להפועל ירושלים", מסרו האדומים. "במהלך המגעים בין הצדדים גובשה רשימת הסכמות ותנאים כטיוטה לעסקת העברה פוטנציאלית. משלא בשלו במועדם התנאים אשר סוכמו, הודיעה הפועל תל אביב להפועל ירושלים בכתב כי "אין עסקה", ובכך הושם קץ למגעים.

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. האוול/ברני ארדוב

"חשוב לציין, כי אין בטיוטה סעיף אשר מתנה את העברת השחקן להפועל ירושלים כנגד קבלת אזרחות, ולמעשה הטיוטה כלל אינה עוסקת בסוגיית התאזרחותו. ביממה האחרונה מנסה הפועל ירושלים להחזיר את הגלגל לאחור, ולהחיות מסמך חסר תוקף - הן מן הבחינה המשפטית והן מן הבחינה המעשית. ריצ'ארד האוול היה ועודנו שחקן הפועל תל אביב, ויעזור לקבוצה לממש את היעדים אליהם היא שואפת".

בהפועל היה חשש שהאוול יבחר שלא להופיע לאימוני הקבוצה, אך השחקן הופיע גם לאימון הערב אמש וגם היום לאימון הצהריים, ואם לא יקרה שינוי דרמטי הוא ישחק ביום ראשון מול עירוני נהריה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האוול ייחשב כזר במשחק הקרוב וכן במשחק הבא מול בני הרצליה, משום שהקבוצה עוד לא השלימה הליך מול שלטונות הצבא שיאפשר לו להירשם כישראלי באיגוד הכדורסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הסכם העברתו של ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב להפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
הסכם העברתו של ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב להפועל ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל ירושלים

"לאחר פנייתה של הנהלת הפועל תל אביב לראשי הפועל ירושלים, על מנת לבחון את העברתו של ריצ'ארד האוול לשורותיה של האחרונה, נפתח משא ומתן בין הצדדים ובסיומו הושגו הסכמות. ההסכמות הועלו על הכתב בהסכם משפטי מחייב שנחתם על ידי הקבוצות.

"לאחר שנחתם הסכם בין הקבוצות, ניהלה הפועל ירושלים משא ומתן עם השחקן על מנת להגיע להסכמות בנוגע למעברו לקבוצה. משהושגו כל ההסכמות, חתם גם השחקן על ההסכם (מצ"ב ההסכם; הסכומים *ורק הסכומים* נמחקו לשם שמירה על פרטיותם של הצדדים המעורבים). אין כאן מקום לפרשנות. מדובר בהסכם משפטי מחייב. אנו מצפים מכל הצדדים לכבד את ההסכם כלשונו. כל גירסא אחרת להשתלשלות האירועים איננה נאמנה לאמת בלשון המעטה".

הסכם העברתו של ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב להפועל ירושלים. באדיבות הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
הסכם העברתו של ריצ'ארד האוול שחקן הפועל תל אביב להפועל ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הפועל ירושלים

בהפועל תל אביב הגיבו לתגובה של ירושלים ומסרו: "כפי שהובהר, הפועל ירושלים מנסה להחיות מסמך משפטי חסר תוקף. כחלק מניסיונה זה, הוחתם האוול על המסמך לאחר ביטול ההסכם, תוך שהוסתר ממנו כי קודם לחתימה שחולצה ממנו הפועל תל אביב הודיעה להפועל ירושלים בכתב על ביטול העסקה - ותוך שהוטעה לחשוב כי ההסכם בתוקף.

"זאת בנוסף לכך, שהחתימה נעשתה מאחורי גבנו, ללא שעודכנו כלל כי חתימה כזאת עומדת להתרחש ולאחר שמספר נקודות בהסכם שבכלל בוטל, לא קוימו זאת לאחר שירושלים אף ניסו לשנות את תנאי ההסכם קודם לכן - מה שהיווה חלק מהסיבות לביטול ההסכם.

"אנו בהפועל תל אביב מצרים על המהלך אותו ביצעה ירושלים בחוסר תום לב. חתימה מאחורי גבנו על הסכם שבוטל ביודעין ללא ספק אינה מקובלת. ריצ'ארד האוול היה, עודנו וימשיך להיות שחקן הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully