וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל ירושלים יוצאת לאשדוד

7.4.2017 / 14:43

עוד לפני הגעתו של אלסנדרו ג'נטילה תנסה הקבוצה של סימונה פיאניג'ני לעצור את רצף ההפסדים שלה, ולעשות צעד לעבר הצמרת, נגד הקבוצה של מאיר טפירו (20:30, ספורט 5). אדם אריאל עבר ניתוח בירך וגמר את העונה

one

משחקי המחזור ה-26 בליגת העל יימשכו מחר (שבת) עם המשחק בו תארח מכבי אשדוד/באר טוביה את הפועל ירושלים (20:30, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשכל קבוצה שומרת על הביתיות שלה. אשדוד הייתה הראשונה לעשות זאת בסיבוב הראשון עם ניצחון 57:70 בזכות 18 נקודות של אדם אריאל. ירושלים ענתה לה בסיבוב השני עם ניצחון בארנה 67:75 כשטרנס קינזי בולט מעל כולם עם 15 נקודות.

הקבוצה של מאיר טפירו מגיעה להתמודדות עם סיכוי נמוך מאוד להגיע לרבע גמר הפלייאוף. אשדוד נמצאת במרחק של שלושה וחצי משחקים מעירוני נהריה שבמקום השמיני, כשלפניה עוד סדרה של משחקים קשים, אך במועדון מסרבים להרים ידיים. אדם אריאל, שנפצע בניצחון על בני הרצליה בירכו, עבר השבוע ניתוח וגמר את העונה, כשהוא צפוי לחזור לפעילות רק לקראת הקיץ, ואת מקומו על המגרש צפוי לתפוס נמרוד טישמן שמקבל יותר ויותר דקות משחק בשבועות האחרונים. מריו ליטל, שרשם בכורה פושרת למדי בתבוסה לאילת השבוע, יקווה להציג משחק שונה נגד ירושלים.

שני הפסדים רצופים לגלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון שמחוץ לתמונת הפלייאוף נכון לעכשיו ובסך הכל חמישה הפסדים בשבעת המחזורים האחרונים, זה המאזן הנורא של הפועל ירושלים לאחרונה, מאזן ששלח אותה מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום השמיני בטבלה. בירושלים רוצים לעצור את רצף ההפסדים הנוכחי, ועושים מאמצים לחיזוק הסגל. אחרי החתמתו של אלסנדרו ג'נטילה, שיערוך את הופעת הבכורה שלו אולי נגד מכבי תל אביב ביום שבת הבא, מנסים בבירה להשלים את עסקת ריצ'רד האוול מהפועל תל אביב, אך נראה בשלב הזה כי העניינים תקועים. בירושלים יודעים שהפסד לאשדוד עלול להציב אותם בעמדה ממנה יהיה להם קשה להשיג ביתיות לקראת הפלייאוף, דבר שנראה משמעותי לאור מאזן החוץ הנורא שלהם העונה - שלושה ניצחונות ב-12 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully