וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו של אלמוג כהן: "משמש דוגמה עבור כל השחקנים, הוא פשוט נהדר"

מאיק ולפורגיס הרעיף מחמאות על הקשר שהוביל את אינגולשטאדט לניצחון במחזור האחרון עם צמד לרשת של אוגסבורג: "אלמוג כל כך נחוש, הוא תמיד נקרע בשביל הקבוצה ועושה פשוט הכול"

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג שער. GettyImages
מאמנו מרוצה. אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן הוביל את קבוצתו אינגולשטאדט לניצחון שני ברציפות לראשונה מאז דצבר, אחרי שכבש צמד נהדר לרשת של אוגסבורג ב-2:3 במחזור האחרון, והותיר לבווארים סיכוי סביר לשרוד בבונדסליגה עונה נוספת (כרגע היא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקו האדום).

מדובר היה בצמד הראשון של הקשר מאז יצא לאירופה, וכעת מאזן השערים שלו עומד על שישה שערי ליגה (מלך שערי הקבוצה). בעקבות היכולת הגבוהה שהוא מציג בתקופה האחרונה, הוא זכה למחמאות רבות בתקשורת המקומית, אך גם מאמנו מאיק ולפורגיס הרעיף עליו מחמאות רבות: "אלמוג שחקן כל כך נחוש. הוא תמיד נקרע ועושה הכול בשביל הקבוצה. הוא פשוט נהדר וצריך לשמש דוגמה עבור כל השחקנים".

"זה היה הצמד הראשון שלי בקריירה עם הראש", אמר כהן המתנשא בסך הכול לגובה של 1.69 מטר לאחר הניצחון על אוגסבורג, "אני לא רוצה לדבר על חלומות. נדבר על זה רק כשנשיג את המטרה. הלחץ שהרגשנו בשלושת החודשים האחרונים עובר עכשיו לאוגסבורג, מיינץ, וולפסבורג והמבורג. העברנו מסר, אנחנו כאן. אני אוהב לחץ, כולנו אוהבים את זה. הקבוצה הוכיחה אופי למרות המיקום בטבלה. אף אחד לא רוצה לרדת ליגה, אף אחד לא רוצה להגיד לעצמו: 'אוקיי, ירדתי עם אינגולשטאדט'.

עוד בנושא

אלמוג כהן: "העברנו מסר, אף אחד פה לא רוצה לרדת ליגה"
אלמוג כהן כבש צמד אירופי ראשון בניצחון אינגולשטאדט

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully