וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות ב-NBA על דניס רודמן, אוקלי: "לברון יותר חכם ממך"

"התולעת" טען כי לברון לעולם לא ישתווה לג'ורדן בגלל שהוא מוכן לקבל מנוחה, ואף כינה אותו "יללן" ו"בכיין". סטיב קר ואוקלי הגיבו בלעג: "הוא היה מושעה מ-15 משחקים בשנה, אז היתה לו מנוחה"

צילום: נועם אשל עריכה: מתן חדד

סוגיית המנוחות היזומות ב-NBA תופסת מקום מרכזי בשיח הספורט האמריקאי בשבועות האחרונים, וכעת היא שוב תופסת נפח: דניס רודמן השווה אמש (חמישי) בין מייקל ג'ורדן, עימו שיתף פעולה בשיקגו המיתולוגית, לבין לברון ג'יימס - וטען כי כוכב קליבלנד לעולם לא ישתווה להוד אווירותו משום שהוא מוכן לקחת חלק בטרנד ולנוח אחת לזמן מה.

"לברון עשה דבר אחד שתמיד אמרתי שג'ורדן אף פעם לא עשה - מייקל אף פעם, אבל אף פעם, לא נח. הוא עלה לכל משחק ונתן את כל כולו גם כשהיה מותש פיזית", אמר "התולעת". "ללברון יש את הכוח לא לעשות את זה כי קליבלנד וה-NBA זקוקות לו. אולי זאת גם הסיבה שהוא עושה עכשיו מה שהוא רוצה, אולי זו הסיבה שהוא לא מפסיק ליילל ולהתלונן".

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
אני? בכיין? לברון/AP

ב-NBA הופתעו מהאמירות של רודמן. הרי המנוחות היזומות לכוכבים הן תוצר של התקדמות ברפואת הספורט והבנה שהגוף האנושי לא יכול לעמוד במעמסה פיזית שכזו. בתקופתו של ג'ורדן לא היו את הכלים והטכנולוגיה כדי להבין מה החשיבות של מנוחות כאלה. לכן כמה וכמה דמויות מה-NBA בעבר ובהווה ביקרו את רודמן.

אחד מהם היה עוד חבר בשיקגו הגדולה, סטיב קר, שיצא להגנתו של לברון. "ראיתי שדניס רודמן התלונן על זה שנותנים מנוחה לשחקנים. כששמעתי את זה קצת צחקתי, כי דניס היה מושעה מ-15 משחקים בעונה ממילא, כך שאת המנוחה שלו היא קיבל...הוא אהב ללכת לבלות בווגאס או ברסלמאניה. הוא לקח ימי חופש בכל פעם שרצה, ככה שהוא לא יכול להתלונן על שום דבר".

צ'ארלס אוקלי, שהתעמת עם רודמן לא אחת בימים בהם עוד היו שחקנים פעילים, הצטרף גם כן למתקפה על רדומן וצייץ: "דניס רודמן, תפסיק עם זה, אתה לא היית מי-יודע-מה קשוח בעצמך. אני חושב שלברון חכם, לא צריך להיות קשוח כדי לשחק כדורסל, גברת שמלת חתונה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully