וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 את בורנמות', הפער בפסגה שוב 7 נקודות

דייגו קוסטה (17), הזאר (20) ומרקוס אלונסו בכדור חופשי (68) הגדילו מחדש את היתרון על פני טוטנהאם, שהביסה 0:4 את ווטפורד. מהפך ו-1:2 לליברפול על סטוק, 1:3 למנ' סיטי על האל

שחקני צ'לסי חוגגים עם אדן הזאר (במרכז). רויטרס
היתרון בפסגה נשמר. אדן הזאר והחברים חוגגים/רויטרס

המחזור ה-32 בפרמיירליג הציג הערב (שבת) סטטוס-קוו בצמרת. המוליכה צ'לסי ניצחה 1:3 בבורנמות' ושמרה על פער שבע הנקודות מטוטנהאם השנייה, שהביסה 0:4 את ווטפורד. לאחר מכן רשמה ליברפול השלישית מהפך וניצחה 1:2 את סטוק סיטי, כשמנצ'סטר סיטי נותרה צמודה אליה עם 1:3 ביתי על האל סיטי.

אדן הזאר שחקן צ'לסי כובש שער מול סטיב פרנסיס שחקן בורנמות'. רויטרס
איזה ביצוע. אדן הזאר כובש/רויטרס

בורנמות' - צ'לסי 3:1

הקבוצה של אנטוניו קונטה עשתה עוד צעד לעבר תואר האליפות, כשהתגברה על משוכה לא פשוטה והגדילה את הפער בפסגה בחזרה לשבע נקודות. שער עצמי של אדם סמית' בדקה ה-17 וביצוע מלוטש של אדן הזאר בחלוף שלוש דקות, העניקו לצ'לסי יתרון מבטיח. בורנמות' צימקה משער של ג'ושוע קינג וגם כמעט השוותה, אך בסופו של דבר מרקוס אלונסו חתם עם שער נפלא בכדור חופשי. כשבקופה נותרו רק 21 נקודות, רק שרשרת תקלות מוזרה תוכל להפיל את הבלוז.

דקה 17: גול! מוזס פרץ בצד ימין ומצא את דייגו קוסטה, שהסתובב ברחבה ובעט כדור שפגע בסמית', הטעה את בורוץ ונכנס פנימה. השער נרשם כעצמי, 0:1 לצ'לסי.

דקה 20: גול! השני של המוליכה. קאנטה מצא בכדור ארוך בצד שמאל את הזאר, שדהר לרחבה, חלף בקלילות על פני בורוץ וגלגל פנימה. בישול בכורה של קאנטה, 0:2 מהיר לצ'לסי.

דקה 30: ארטר יכול היה לצמק עבור בורנמות', אבל הבעיטה שלו נעצרה בקורה של קורטואה.

דקה 42: גול! אפובה שלח את קינג, שמקצה הרחבה בצד ימין בעט כדור חזק שפגע קלות בדויד לואיז וטס לעבר החיבורים. בורנמות' צימקה ל-2:1.

דקה 68: גול! מרקוס אלונסו סובב ברגל שמאל כדור חופשי נהדר, מעל החומה ולחיבורים של בורוץ. שער ליגה חמישי למגן הספרדי (שיא קריירה) וזה 1:3 לצ'לסי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרקוס אלונסו שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
שיא קריירה. מרקוס אלונסו חוגג/רויטרס

טוטנהאם - ווטפורד 0:4

הדהירה של התרנגולים נמשכת והפער מהפסגה צומק באופן זמני לארבע נקודות בזכות רביעייה ביתית מרשימה. הארי קיין חזר לשחק אחרי היעדרות בת כחודש, אך עוד לפני שנכנס בדקה ה-61 ונעצר בקורה, הוא ראה את חבריו מספקים שואו לאוהדים בווייט הארט ליין. יונג מין סון היה כוכב המשחק, כשבישל בדקה ה-33 לדלה עלי שהבקיע שער נפלא, בנה את המהלך שהוביל לשער של אריק דייר ואז כבש פעמיים בעצמו (44 ו-55) כדי להשכיח את החמצת הענק של וינסנט יאנסן בדקה ה-19. ניצחון ליגה שישי ברציפות לטוטנהאם.

דקה 9: הזדמנות מצוינת לטוטנהאם, אבל האקס גומש עצר עם הרגל את הבעיטה של יאנסן.

דקה 19: אוי, איזו החמצה של יאנסן. דייר מצא בכדור נהדר בצד ימין את המגן טריפייר שהעביר מסירת רוחב. שני הבלמים של ווטפורד פספסו ויאנסן היה לבד מול שער ריק משני מטרים, אך הכדור פגע בו וניתז בקשת למשקוף.

דקה 33: גול! המארחת עלתה ליתרון בסטייל. דמבלה חילץ כדור והצליח לשחרר מסירה לעבר עלי למרות שנתפס בחולצה ונזרק. עלי החליף מסירות עם סון ואז סובב באומנות מ-18 מטרים בימין, לפינה הרחוקה. ה-16 שלו העונה בליגה, 0:1 לטוטנהאם.

דקה 39: גול! השני של התרנגולים. שוב סון כדרר בצד שמאל ובעט כדור שנבלם בהגנת ווטפורד, אבל רק עד לדייר שירה בימין אל הרשת מ-14 מטרים. 0:2 לטוטנהאם.

דקה 44: גול! הפעם סון עשה זאת בעצמו. אריקסן מסר לדרום קוריאני, שהסתובב ובעט מ-20 מטרים בשמאל אל הרשת של גומש את ה-10 שלו בפרמיירליג העונה. 0:3 קליל לטוטנהאם.

דקה 55: גול! החגיגה נמשכת. אריקסן שלח את טריפייר בצד ימין, והמגן העביר כדור רוחב נהדר לעבר סון, שבשמאל בעט בנגיעה פנימה. צמד לקוריאני, 0:4 לטוטנהאם.

יונג מין סון שחקן טוטנהאם חוגג, מאחוריו וינסנט יאנסן. רויטרס
היה מעורב בכל ארבעת השערים של טוטנהאם. יונג מין סון/רויטרס

סטוק סיטי - ליברפול 2:1

יורגן קלופ עלה ללא השלישייה ההתקפית הקבועה שלו, כשסאדיו מאנה סיים את העונה בגלל פציעה, והברזילאים פיליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו התחילו על הספסל בגלל מחלה. סטוק סיטי ניצלה זאת כדי להוביל מנגיחה של ג'ון וולטרס בדקה ה-44, אך לאחר ההפסקה הכניס קלופ את הברזילאים שביצעו מהפך. קוטיניו השווה בדקה ה-70 והפך לברזילאי שכבש הכי הרבה בפרמיירליג אי פעם (30 שערים) ובחלוף שתי דקות בן ארצו פירמינו קיבל כדור ארוך מג'ורג'יניו ויינאלדום והפציץ מ-18 מטרים לרשת של לי גרנט. ליברפול שמרה על המקום השלישי, סטוק עם הפסד רביעי ברציפות.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול חוגג, מאחוריו פיליפה קוטיניו. רויטרס
הברזילאים הצילו. רוברטו פירמינו חוגג, פיליפה קוטיניו מאחוריו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - האל סיטי 1:3

אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, הקבוצה של פפ גווארדיולה חזרה לנצח ונותרה צמודה לליברפול בקרב על המקום השלישי. האל סיטי צוברת נקודות רבות בבית, אבל בחוץ פחות הולך לה והיא עדיין במאבקי ההישרדות. אחרי חצי שעה ללא שערים, אחמד אלמוחמדי כבש שער עצמי אומלל. מנצ'סטר סיטי נרגעה בזכות היתרון, סרחיו אגוארו (48) הכפיל אחרי פריצה מסחררת של ראחים סטרלינג, ופביאן דלף (64) ירה בשמאל את שער הליגה הראשון שלו מאז ינואר 2016. הבלם האיטלקי אנדראה ראנוקיה (85) צימק בעזרת קלאודיו בראבו.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
חזרו לנצח. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים

ווסט ברומיץ' - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: יורדי קלאסי (25)

ווסטהאם - סוונסי 0:1
לווסטהאם: שייקו קויאטה (44)

מידלסברו - ברנלי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully