וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון מופתע משחרורו: "רציתי להישאר", בגאצקיס שוב מתוסכל

7.4.2017 / 8:25

הסנטר שחוזהו הקצר לא הוארך מאוכזב: "זו סיטואציה קשה". המאמן שוב דרש חיזוק ונתקל בסירוב, בהנהלה מיואשים ומודים ש"זו פשוט קבוצה גרועה", וגם: ראד מצדיק את קריאות הבוז מהקהל

קובי אליהו

1. "זו פשוט קבוצה גרועה"

אף אחד במכבי תל אביב כבר לא הופתע מהתבוסה המביכה אמש (חמישי), שחתמה עונת יורוליג מביכה עוד יותר. "זו פשוט קבוצה גרועה. אין מה לסכם. נחכה שהפצועים יחזרו", אמרו בקבוצה בייאוש.

בחדר ההלבשה הצהוב כבר מזמן לא מרכינים ראש אחרי הפסדים. ויקטור ראד סיכם: "אין מה להגיד, המאזן שלנו מדבר בעד עצמו, זו היתה שנה נוראית באירופה. היו שריקות מהקהל, הם באים לראות משחק טוב וזה לא מה שהם קיבלו מאיתנו. לא רצינו לסיים כך את היורוליג, אבל העונה עוד לא הסתיימה, יש לנו עוד משחקים לשחק בליגה הישראלית". ראד הוסיף ש"זה לא משנה שיש פצועים, כולם צריכים לתת את כל מה שיש להם, לא משנה כמה שחקנים יש, תמיד יש סיכוי לנצח. לא היינו צריכים להיראות כך".

גל מקל הוסיף: "אני חושב שהמשחק הזה יכול לסמל את כל העונה שלנו. מחצית ראשונה מצוינת ואז מקבלים בלאקאאוט והשאלטר יורד, לא ראיתי הרבה זמן מחצית שאתה מוביל ב-10 ומשחק טוב ומפסיד ב-20 במחצית שנייה וכלום לא הולך. הלוואי שהייתה לי סיבה, אנחנו מחפשים את הסיבה למה זה קורה, אני חושב שסף השבירה שלנו נמוך, בטח עכשיו כשאנחנו קצת קצרים ויותר עייפים מבדרך כלל. אבל זה לא רק במשחק הזה, זה קרה לנו הרבה פעמים העונה שהובלנו בהפרשים גדולים ולא השכלנו להוציא מזה ניצחון. כרגע אין מה להסתכל אחורה, נשארה לנו המטרה הכי חשובה של העונה, שזה זכייה אליפות. אנחנו צריכים לצבור מטענים ואנרגיות, צריכים לבוא עם כל המוטיבציה כדי לעשות אליפות. אנחנו צריכים לעבוד על סף השבירה שלנו כדי להגיע למשחקים על האליפות בצורה הטובה ביותר. אנחנו נצטרך עכשיו לשחק משחק אחד בשבוע, משהו שאנחנו לא רגילים אליו עד עכשיו. צריך להמציא את עצמנו מחדש".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב נפרדה מהיורוליג עם הפסד 81:61 לפנאתינייקוס
בגאצקיס מסכם: "מלבד גלאטסראיי, היינו קרובים לנצח בכל משחק"
מצעד הבושה: האם מכבי תל אביב יכולה להשתקם מהעונה האיומה?
זה הזמן להתעורר, הבית מתפורר: מסיבת הסיוט של מכבי תל אביב

מייק ג'יימס פנאתינייקוס (למעלה) מול גל מקל שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תמונה שאומרת הכל, פחות או יותר. מקל מרים ידיים מול מייק ג'יימס/קובי אליהו

2. בגאצקיס מתוסכל, סימפסון מופתע משחרורו: "רציתי להישאר"

מסיבת העיתונאים עם המאמן איינארס בגאצקיס הייתה מוזרה. אף כתב כבר לא שואל למה ואיך. דברי המאמן כבר נשמעים יותר כמו מילות סיכום מאשר ניתוח מצבה של הקבוצה. לגבי הרישום של קווינסי מילר במקום דיימון סימפסון ששוחרר ציין המאמן: "נותר עוד מקום אחד, קווינסי לא שיחק כי היינו צריכים לראות מה מצבו. מה אם ייפצע שוב? התשובה בגוף השאלה". לא מעט ביקורת נמתחת על בגאצקיס, אולם גם בסביבת המאמן מספרים שהוא מתוסכל מכך שלא קיבל חיזוק מהיר כשביקש זאת בשלבים שעוד ניתן היה לעלות שלב ביורוליג. גם כשביקש בשבועות האחרונות חיזוק, נתקל בסירוב.

כאמור, מי ששוחרר אמש מהקבוצה הוא דיימון סימפסון. השחקן נראה מאוכזב מאוד מהעזיבה. השחקן נפרד כבר אמש, אך יגיע לאימון היום כדי להיפרד רשמית מהקבוצה. לתקשורת אמר השחקן: "קשה מאוד לסיים ככה את העונה ביורוליג, במיוחד כשזה לעיני האוהדים שלנו. מאוד רציתי להישאר. זו סיטואציה קשה עבורי. יש פה חבורה נהדרת של אנשים, אני מרגיש שאני יכול לשחק כאן, אבל זה לא תלוי בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דיימון סימפסון שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תכנן להישאר. סימפסון/קובי אליהו

3. המאמנים שסומנו כמועמדים מחוזרים ברחבי היבשת

בהנהלה מעוניינים לערוך שידוד מערכות לקראת העונה הבאה ולהביא מאמן בכיר. בקבוצה סימנו את שאראס כמועמד העיקרי, אך מודעים לכך שיש קבוצות נוספות שמעוניינות בו. מאמן נוסף אותו סימנו הוא אנדראה טרינקיירי מבאמברג, אולם גם הוא מחוזר על ידי לא מעט קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully