וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "מלבד המשחק מול גלאטסראיי, היינו קרובים לנצח בכל משחק"

6.4.2017 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב סיכם את עונת היורוליג אחרי התבוסה לפנאתינייקוס: "הייתה לנו קבוצה אחת לליגה ואחת לאירופה. כשהגעתי היה לנו בסגל את ווימס וצירבס". פניני הודה: "היינו מפוחדים". דיימון סימפסון שוחרר רשמית

קובי אליהו

העונה המסויטת של מכבי תל אביב ביורוליג הגיעה הערב (חמישי) לסיומה עם 81:61 משפיל מול פנאתינייקוס. הצהובים קיוו לקטוע את הרצף השלילי כדי לסיים את העונה בצורה אופטימית. אולם, היוונים סיפקו מחצית שנייה יעילה כדי להבטיח להם ביתיות בשלב הבא כאשר המארחת ספגה הפסד חמישי ברציפות, עוד שיא שלילי בעונה בלתי נתפסת למכבי תל אביב.

השחקנים בצהוב ספגו בוז צורם מהקהל הביתי במהלך הרבע האחרון וגם בסיום המשחק. דיימון סימפסון שוחרר רשמית מהקבוצה ויגיע מחר לאימון כדי להיפרד מחבריו.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב נפרדה מהיורוליג עם הפסד 61:81 לפנאתינייקוס

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוד שיא שלילי. איינארס בגאצקיס/קובי אליהו

איינארס בגאצקיס אמר בסיום: "כל הגנה טובה מתחילה בהתקפה חכמה. הפסדנו את המשחק בגלל איבודי כדור, ניסינו לשנות את ההגנה אחרי השלשות שלהם וזה לא עבד. הם הענישו אותנו בצורה מיידית. אסור לנו להיראות ככה, באף הרכב, זה לא קשור לשום דבר. היינו צריכים לשחק בצורה סבלנית אבל עשינו את הדברים בצורה הפוכה. היו רגעים ששיחקנו בהם כדורסל טוב, קשה לי לשים את האצבע על הסיבות".

לגבי הקדנציה שלו בצהוב: "קשה לומר אם התקדמנו. כשהגעתי היה לנו את מאיק צירבס, סוני ווימס שהם שני שחקנים מצוינים. איבדנו אגרסיביות ומנהיגות. לא קל למצוא תחליפים לשחקנים כאלה. יש לנו קבוצה שמשחקת ביורוליג ואחת לליגה. מלבד המשחק מול גלאטסראיי, היינו בכל משחק קרובים לנצח ונשארנו קרובים, אך בסוף הפסדנו. אני מרגיש רע עבור האוהדים".

במסיבת העיתונאים אמר הלטבי: "דיימון נפרד מהקבוצה. יש לנו זמן לרשום עוד שחקן אחד, ונקבל החלטה לגבי זה. יש לנו גם את קווינסי מילר".

הקפטן גיא פניני סיפר בסיום: "אפשר לסכם את העונה כמו המשחק הזה. כמו שהמשחק הזה התפתח, כך הייתה גם העונה. היו לנו הרבה עליות וירידות. המחצית הראשונה הייתה טובה מבחינה הגנתית והתקפית. אין לי הסבר, זה מתסכל ואנחנו צריכים לצאת מהמצבים האלה. יש לנו עוד חודשיים לשחק, יש אליפות על הפרק ואנחנו רוצים אותה מאוד. צריך לתקן כאן דברים. לא יודע אם יש דברים שקשורים לכדורסל, אולי אנחנו צריכים להאמין בעצמנו יותר. במחצית הובלנו בעשר נקודות, ואז עלינו למחצית השנייה ונראינו מפוחדים. לא חושב שזה הזמן לדבר על השנה הבאה, יש לנו מטרה אחת והיא הליגה. אני לא האיש לדבר על העונה הבאה, יש מספיק אנשי מקצוע בשביל זה. אני כאן כדי לעשות התפקיד שלי, אני רוצה לתת יותר על ומחוץ למגרש".

אצל המנצחת, מייק ג'יימס, שלהט עם 17 נקודות, הוסיף: "שיחקנו בצורה טובה במחצית השנייה, הרמנו את רמת ההגנה והשגנו קליעות טובות. אני שמח על יתרון הביתיות שלנו, עשינו סלים קלים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully