וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:3 דרמטי לוולנסיה על סלטה ויגו, אייבר גברה על לאס פלמאס

שער ניצחון יפהפה של קרלוס סולר (86) סידר לעטלפים ניצחון יוקרתי, פארחו ומוניר הוסיפו. הקבוצה של מנדיליבאר השיגה 1:3 בבית. בבה (14) עצמי של אייטמי (24) ואדריאן (66 בפנדל) כבשו

one

המחזור ה-30 בלה ליגה ננעל הערב (חמישי) עם שני משחקים: בראשון הצליחה אייבר לנצח 1:3 את לאס פלמאס. ולנסיה גברה 2:3 על סלטה ויגו במשחק דרמטי ומשובח.

שחקן ולנסיה סנטי מינה חוגג. רויטרס
יופי של ניצחון. סנטי מינה חוגג/רויטרס

ולנסיה - סלטה ויגו 2:3

ולנסיה וסלטה ויגו הן שתיים מהקבוצות היותר טובות בלה ליגה, שהגיעו למשחק הזה כשהן משוחררות מלחץ של צמרת או תחתית ומי שהגיע למסטאייה קיבל תמורה מלאה. חגיגת השערים החלה בדקה ה-16 כשגוסטבו קבראל העלה את האורחים ליתרון. דני פארחו השווה (38) ומוניר הפך עם בעיטה מקרוב (67). ולנסיה כבר הריחה את הניצחון אבל יאגו אספאס הכניע את דייגו אלבס מלך הפנדלים מהנקודה הלבנה. אולם, המארחים הגיבו עם שער ניצחון יפהפה כשאנצו פרס הכניס כדור לקרלוס סולר שהקפיץ כדור חכם מאוד מעל סרחיו אלברס והעניק לקבוצתו שלוש נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תקציר: אייבר - לאס פלמאס 1:3. one
שוב חוגגים בבית. שחקני אייבר/one

אייבר - לאס פלמאס 1:3

הקבוצה של חוסה לואיס מנדילבאר חזרה לנצח בביתה בזכות תצוגת מרשימה מול הקבוצה הצונחת מהאיים הקנריים. מדובר בניצחון שני ברציפות למארחת, אחרי ה-2:3 מול ויאריאל בשבוע שעבר. בבה (14) כבש בקלות בזכות כדור ארוך שחתך את ההגנה של האורחת, אייטאמי (24) הכפיל עם דחיקה לשערו שלו והוריד את אייבר ביתרון כפול. מאוריסיו למוס (62) ירה כדור חופשי מבריק לחיבורים והעניק ללאס פלמאס תקווה, ארבע דקות הספיקו לאייבר ואדריאן דייק מהקודה הלבנה ונעל את המפגש.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully