וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: מאליק וויינס שוחרר בשל חוסר מחויבות

הגארד האמריקאי, שהעמיד השנה ממוצע של 15.1 נקודות למשחק, שוחרר מהאלופה אחרי שבקבוצה חשדו כי יש לו הצעה מקבוצה אחרת ולכן אינו משתדל. פטריק ריצ'ארד צפוי לחזור בראשון

מאליק וויינס שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
נפרדנו כך. וויינס/לירון מולדובן

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (חמישי) על שחרורו של הרכז מאליק וויינס מהקבוצה כשעל פי ההודעה הוא "לא עמד בציפיות בכל הקשור למחויבות". לפני כשבועיים, במהלך ניצחון הבית מול הפועל ירושלים, בחר וויינס לא לעלות לפרקט לאחר שהתלונן על כאבי ראש כשעה לפני המשחק ומאז יש אי שביעות רצון במועדון בכל הקשור להתייחסות שלו לקבוצה. בראשון לציון היו שסברו כי וויינס מעוניין לעזוב ולכן הוא מתנהל בצורה כזו.

כמו כן, הודיעה ראשון לציון כי פטריק ריצ'ארד, שנעדר חודש וחצי לאחר שקרע את המיניסקוס, ישוב לסגל במשחק הבית מול מכבי קרית גת. ללא ריצ'ארד, הפסידה ראשוניה בארבעה מחמישה משחקים והידרדרה עד למקום התשיעי בליגה, מרחק ניצחון מעירוני נהריה השמינית במקום שממנו הולכים לפלייאוף.

וויינס שיחק העונה בסך הכול 16 משחקים בראשון לציון והעמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.4 ריבאונדים. המשחק הטוב ביותר שלו העונה היה כשקלע 28 נקודות מול גלבוע/גליל, כולל 6 מ-10 לשלוש. וויינס הוא השחקן החמישי שמשוחרר מראשון העונה אחרי ג'ו ג'קסון, אנתוני היליארד, נמרוד לוי וג'אבון מקריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully