וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסנס תשמש כנותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2018 ברוסיה

חברת האלקטרוניקה הגדולה בסין תקיים במסגרת החסות פעילויות שיווקיות הן על המגרש והן מחוצה לו. מזכ"ל פיפ"א: "מצפים לעבוד איתם כדי לקדם את התחרות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסות רשמית חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הייסנס, חברת האלקטרוניקה הגדולה בסין, תשמש כנותנת החסות הרשמית של מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה. החברה נמצאת במקום הראשון במכירות שוק הטלוויזיות הסיני ב-13 השנים האחרונות, והצלחתה בסין סייעה לתמוך בהתרחבות הגלובלית המהירה שלה ליותר מ -130 מדינות ברחבי העולם. כיום היא מדורגת במקום השלישי בעולם במכירות.

בתור נותנת החסות הרשמית לגביע העולם, הייסנס תעסוק במגוון פעילויות שיווקיות ופרסומיות גלובליות הן עבור גביע הקונפדרציות והן עבור המונדיאל. במסגרת האירועים הייסנס תקיים פעילויות שיווקיות הן על המגרש והן מחוץ למגרש, כולל לוחות פרסום באצטדיונים ועל גבי מסך הקרדיטים. בנוסף, טלוויזיות הייסנס יהיו הטלוויזיות הרשמיות של התחרות. השותפות תביא להייסנס חשיפה כמותג בינלאומי בכל העולם.

ליו הונג'ין, נשיא הייסנס: "במהלך השנים, חברת הייסנס צברה ניסיון רב. כבוד הוא לנו לקחת את האתגר הגדול ביותר שלנו עדיין, את מונדיאל 2018, ואנחנו מאמינים כי התחרות תהיה במידה רבה לשפר את המודעות הגלובלית ואת הערך הכלכלי עבור הייסנס כמו מותג בינלאומי באמת. המונדיאל מפגיש את הרמות הגבוהות ביותר של תחרות ויוקרה בכדורגל העולמי, מה שהופך אותו לאירוע הספורט המושלם לנו להיות חלק ממנו".

מזכ"ל פיפ"א, פאטמה סאמורה: "פיפ"א שמחה לברך את הייסנס כנותנת חסות רשמית של המונדיאל 2018 של רוסיה. אנו מצפים לעבוד איתם כדי לקדם את התחרות, במיוחד בסין, שם החברה היא המובילה בשוק האלקטרוניקה, ואיפה שהפופולריות של הכדורגל ממשיך לגדול".

כחלק מהאסטרטגיה הבינלאומית הייסנס, החברה פעילה כבר היום בפעילויות שיווק בספורט כדי להעלות את המודעות למותג. הייסנס נותנת חסות לאירועי ספורט גדולים כגון יורו 2016, נסקאר ואליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully