וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "זה יהיה מיוחד לזכות עם באיירן מינכן בצ'מפיונס"

מאמן הבווארים התייחס בראיון לאופ"א לסיכוייו לזכות בפעם הרביעית כמאמן בתואר: "באיירן הגיעה פעמיים לחצי הגמר, הגיע הזמן שתזכה". על זידאן: "הוא מאוד כריזמתי, שחקנים מכבדים אותו"

קרלו אנצ'לוטי מאמן באיירן מינכן. רויטרס
בדרך לתואר רביעי? אנצ'לוטי/רויטרס

בשבוע הבא ייצאו לדרך משחקי רבע ליגת האלופות, עם כמה מפגשי הענק כשאולי המסקרן שבהם יהיה זה שבין באיירן מינכן לאלופת אירופה המכהנת ריאל מדריד. קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של באיירן שאימן את ריאל מדריד וגם זכה עמה בליגת האלופות, התראיין לאתר אופ"א לקראת ההתמודדות והיה מלא בשבחים למאמן שמנגד זינדין זידאן, אותו הוא גם אימן בעבר כשזה היה בשיאו ביובנטוס הגדולה מ-1999 עד 2001.

"זידאן הוא כבר מאמן גדול. תמיד אמרתי שיש לו מה שצריך כדי להיות מאמן טוב, אבל הוא התחיל מלמטה", אמר אנצ'לוטי והוסיף: "הוא היה העוזר שלי בריאל, אחרי זה הוא אימן את קבוצת המילואים של המועדון. הוא מאוד כריזמתי והשחקנים מכבדים אותו וזה חשוב מאוד".

אנצ'לוטי, שזכה שלוש פעמים בעבר בליגת האלופות כמאמן, דיבר על האפשרות לעשות זאת שוב עם הבווארים: "כדי לזכות במפעל הזה צריך להיות אמיץ ולהראות אופי. אם אתה אמיץ ומעז אפשר לעשות זאת, אבל כשמפחדים זה יותר קשה. זה יהיה מיוחד מאוד לזכות שוב בליגת האלופות, במיוחד במועדון הזה. באיירן שיחקה פעמיים בחצי גמר המפעל בשנתיים האחרונות והייתה קרובה, הפעם הייתי רוצה שנזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully