וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה 75:79 על בני הרצליה

האורחת איבדה 20 כדורים, איבדה את גרין ונכנעה למארחת, שעלתה למקום הראשון בליגה. אדריאן בלט עם 17 נקודות ו-12כדורים חוזרים, טיילור נצץ עם 17 משלו. משחק מצוין גם להרוש

one

הפועל חולון עלתה הערב (חמישי) לפסגת ליגת העל בזכות 70:75 מול בני הרצליה במפגש שפתח את המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל. עוד לפני המפגש, חולון ערכה טקס לכבודו של קאליף וויאט הפצוע. המארחת התקשתה בשני הרבעים הראשונים, אך בזכות יכולת נהדרת של ג'ורדן טיילור (17 נקודות ו-8 אסיסטים) ומשחק דינמי של שלומי הרוש (15 נקודות ו-4 חטיפות), ניצלה 20 איבודים של הרצליה ורשמה ניצחון 18 העונה, שהעניק לה את המקום הראשון על חשבונה של מכבי תל אביב. הרצליה, עם כרם משעור, לא הצליחה למנף את המומנטום מהניצחון המרשים על הצהובים והפציעה של סטיבן דניס סיבכה אותה קשות לקראת הסיום. האורחת איבדה יותר מדי כדורים וגם שבע דקות ללא סל מצד חולון במהלך הרבע השלישי לא עזרו לה בדרך להפסד 11 העונה. ג'ף אדריאן בלט עם 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים.

seperator
כרם משעור בני הרצליה שלומי הרוש הפועל חולון. לירון מולדובן
הרוש מול משעור/לירון מולדובן

מהלך המשחק

ג'יימס בל פתח בצורה מרשימה עבור המארחת עם 4 נקודות כבר אחרי דקה וחצי. הרצליה התעשתה ועלתה ליתרון ראשון בזכות עשר נקודות מצדו של ג'ף אדריאן, ארבע דקות לסיום הרבע. שתי הקבוצות התקשו לייצר נקודות מחוץ לקשת כאשר הרבע הסתיים עם 13:21 להרצליה. שלומי הרוש פתח את הרבע השני עם שלשה, יונתן מור תרם אחת משלו וסימן על מיני קאמבק של המוליכה, שאיבדה כבר שבעה כדורים. טיילור חדר פעמיים בצורה טובה, הובר הוסיף שלשה וסל של מור קבעו ריצת 0:13 של חולון בדרך ליתרון 30:31. הרצליה התעשתה בדרך ל-41:45 במחצית.

הרצליה המשיכה את המגמה החיובית עם יעילות בהגנה, אך טיילור המשיך לחדור לסל ושמר את חולון במרחק נגיעה. צעדים של קנאסביץ' העניקו לחולון לקבוע מהפך. חטיפה של הרוש ואסיסט לבל קבעו 54:56. דניס נפגע במהלך ההתקפה של הרצליה והדאיג את גורקה. האורחת הצליחה לשמור על היתרון, 58:60 בסיומו של הרבע השלישי. מעיין צלף שלשה בפתיחת הרבע האחרון. חולון נעצרה עם שבע דקות ללא סל שדה, עד שצ'וברוביץ' דחק בקלות. הרוש צלף שלשה והחזיר את היתרון לחולון, דקה לסיום. יזראעלי הוסיף עוד אחת אחרי איבוד כדור מספר 20 של הרצליה וקירב את שמיר לניצחון 72:79 ומקום ראשון בטבלה.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. לירון מולדובן
דאגה על הספסל. גורקה/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: ג'ורדן טיילור 17 נקודות, 8 אסיסטים ו-4 איבודים, שלומי הרוש 15, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, אלכס צ'וברביץ' 12 ו-6 ריבאונדים, ג'יימס בל 12 ו-7 ריבאונדים, יונתן מור 8, גוני יזרעאלי 7, רועי הובר 6, דריון אטקינס 2. טוני יאנגר (09:11 דקות), טו הולוואיי (11:55) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 19 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ף אדריאן 17 ו-12 ריבאונדים, חליל קאניסביץ' 11 ו-5 ריבאונדים, סטיבן דניס 11, אור לאומי 6, תום מעיין 5, אמאדי אנג'איי 4, טוריאן גרין 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully