וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: סדרת גמר ליגת הכדורעף יוצאת לדרך

מכבי הוד השרון, שהדהימה את הפועל מטה אשר עכו בחצי הגמר, תארח במשחק מספר 1 את מכבי תל אביב, שמצדה רוצה אליפות 11 בתולדותיה וראשונה מאז 2012 (13:45, ספורט 5)

כיתוב – מכבי הוד השרון כדורעף. טוויטר, אתר רשמי
הוד השרון יכולה להמשיך להדהים?/אתר רשמי, טוויטר

גמר פלייאוף עונת 2016/17 בליגת הכדורעף ייצא מחר (שישי, 13:45, ספורט 5) לדרך עם משחק מספר 1, בו תארח מכבי הוד השרון את מכבי תל אביב. בניגוד לשני הסיבובים הקודמים של הפלייאוף, הגמר ייערך בשיטת הטוב מחמישה משחקים.

למרות שסיימה רק במקום הרביעי את העונה הסדירה והפסידה בכל ארבעת המפגשים שלה העונה מול הצהובים, הוד השרון תיהנה מיתרון הביתיות בסדרה, זאת לאחר שהדהימה בחצי הגמר את אלופת ארבע השנים האחרונות והקבוצה הטובה בארץ, הפועל מטה אשר עכו, עם שני ניצחונות בחמש מערכות. עבור הוד השרון זו תהיה הופעה רביעית בסדרת הגמר, כאשר עד היום היא גברה שם פעם אחת על מכבי תל אביב (2007, אז זכתה באליפות היסטורית) והפסידה לה בשני מקרים נוספים.

עבור הקבוצה של זהר בר נצר מדובר בהופעה חמישית בשש העונות האחרונות בגמר. הצהובים זכו בחמש אליפויות רצופות החל מ-2008 ואז ראו את מטה אשר עכו משתלטת על כל התארים. כעת, הם רוצים להחזיר לעצמם את האליפות. אם יזכו בתואר, זו תהיה האליפות ה-11 בתולדות המועדון. מכבי תל אביב תארח את המשחק השני, ביום שישי הבא, בהדר יוסף (13:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully