וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומר שלום ליורוליג: גיא פניני במונולוג פרידה מהעונה האירופית

6.4.2017 / 12:47

"למדנו כמה היורוליג קשה", "המועדון תמיד נשאר על הרגליים", "בא לי שתהיה הערב אווירת יורוליג אמיתית", "אני לא פוחד משום כישלון". קפטן מכבי תל אביב דיבר לקראת פנאתינייקוס (21:05, 5+ לייב)

one

מכבי תל אביב תסיים הערב (חמישי, 21:05, 5+ לייב) עוד עונת יורוליג מאכזבת, עם משחק ביתי מול פנאתינייקוס במחזור ה-30. קווינסי מילר ישוב לסגל הצהובים, שיבחנו את מצבו במשחק הערב. די ג'יי סילי ויוגב אוחיון פצועים ולא ישחקו.

גיא פניני אמר: "זה משחק אחרון שלנו באירופה העונה. עברנו עונה קשה ומאתגרת. אמנם היא לא הסתיימה כמו שרצינו, אבל זה היה ניסיון טוב בשבילנו. זו ליגה שתימשך עוד הרבה שנים. למדנו כמה היא קשה ונלמד מזה לעתיד. אני תמיד אופטימי. נכון שהתקופה האחרונה לא טובה, אבל אני יודע מה הכוח של המועדון הזה, גם ברגעים קשים. עברתי פה כל כך הרבה. זכיות בתארים וגם כישלונות ובסופו של דבר, המועדון הוא לפני הכל והוא תמיד נשאר על הרגליים. יש לנו עדיין על מה לשחק, יש אליפות על הפרק".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מתייאש. פניני/יוסי ציפקיס

על האוהדים אמר פניני: "לא היה נעים לשחק מול ז'לגיריס לעיני מעט קהל. אנחנו רגילים שהאולם הזה מלא. אני מצפה שהערב נראה שלמכבי תל אביב יש את הקהל הטוב באירופה. לא משנה אם יש או אין על מה לשחק, בסופו של דבר אנחנו מועדון ואנחנו רוצים להראות שאנחנו אחד המועדונים הטובים באירופה. בא לי שהערב תהיה אווירת יורוליג אמיתית. אני יודע שזה קשה ושאין על מה לשחק, אבל אני מקווה שהקהל יעשה את זה".

ומה לגבי ההפסדים הנערמים? "אני לא פוחד מעוד הפסד. להיפך, אני מצפה לאיזושהי עלייה. אנחנו עובדים טוב באימונים ואומנם אנחנו קצרים קצת ומחכים שהפצועים יחזרו, אבל באמת היו לנו שלושה אימונים טובים אחרי הרצליה ואני רוצה שנתרגם את זה ליכולת על המגרש. אני לא פוחד משום כישלון. הדבר האחרון שאפשר להגיד עלינו זה שאנחנו לא מתאמצים. אולי אנחנו לא מנצחים, אולי זה לא מספיק ואולי אנחנו לא עושים על המגרש את הדברים הנכונים, אבל מבחינת מאמץ אני לא יכול לבוא בטענה לאף אחד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully