וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקאבלירס סופסוף נראו כמו קבוצה שיכולה לזכות בעוד אליפות"

קליבלנד נתנה הצגה בבוסטון והוכיחה ש"המזרח עדיין שייך לה". לברון מרוצה, עיתונאי ESPN על הספר שכתב על הקבוצה: "בלאט ממש לא יאהב חלק מהקטעים שם". וגם: השואו של ווסטברוק וקרי

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
הצהרת כוונות. לברון/AP

אם מישהו חשב אחרת, האלופה קליבלנד דאגה להזכיר הלילה (בין רביעי לחמישי) שהיא עדיין האלפא-דוג של המזרח, כאשר הביסה 91:114 בחוץ את בוסטון בקרב הישיר על המקום הראשון בחטיבה.

בעקבות הניצחון, שהיה הגדול ביותר של הקאבס אי פעם במשחק חוץ מול הסלטיקס, הם מחזיקים כעת ב-87 אחוזי סיכוי לסיים עם המאזן הטוב ביותר במזרח. חשוב מכך, הם הבהירו שלמרות החצי השני הלא ממש מרשים של העונה, הם עדיין הקבוצה-שצריך-לנצח בדרך לגמר ה-NBA.

לברון ג'יימס היה במיטבו עם 36 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ובלוק אחד מפחיד, שגרם לו לחלק כיפים לכל דורש ביציע שמאחורי הסל. קליבלנד ברחה לבוסטון עם רבע שני של 22:38 והפכה את ההמשך לגארבג' טיים ארוך, כשההפרש צומח עד 29 בשלב מסוים: "אנחנו מנסים להביא את הקבוצה שלנו בצורה הכי נכונה לרגעי ההכרעה וזה מוציא את הטוב ביותר שבי", סיכם קינג ג'יימס, "ידענו שאנחנו מגיעים לאווירה עוינת ורצינו לשחק את המשחק שלנו. עשינו את זה מצוין. רק בהמשך נדע אם באמת שינינו את המצב שלנו. אבל שיחקנו כמו שצריך וכשזה קורה, אנחנו קבוצה די טובה".

בוסטון לא ניצלה את העובדה שטריסטן תומפסון החמיץ משחק ראשון אחרי 447 הופעות רצופות והפסידה 51:38 בריבאונד. אייזאה תומאס, שסיים עם 26 עבור הירוקים, אמר בסיום: "הסרחנו הלילה, אין שום דרך אחרת להגיד את זה. לא ניצלנו את ההזדמנות שעמדה בפנינו". המאמן בראד סטיבנס הוסיף: "אני חושב שהם היו טובים יותר, מהירים יותר, הכל, בכל קטגוריה של המשחק וזה הפך את העסק לקשה עבורנו. לא הצלחנו להתמודד מולם".

עוד בנושא:

קליבלנד הביסה את בוסטון, ניצחון דחוק לגולדן סטייט

אייזאה תומאס בוסטון סלטיקס מול קווין לאב קליבלנד קאבלירס. AP
הסריחו את הפרקט. תומאס לא מסתדר עם קווין לאב/AP

כעת, כאשר לכל קבוצה נותרו ארבעה משחקים בעונה הסדירה, קליבלנד מובילה במשחק אחד על בוסטון. הקאבס יחזרו הביתה למשחק מול אטלנטה ומיד לאחר מכן יתארחו אצל ההוקס ואצל מיאמי (אותה הם עשויים לפגוש בסיבוב הראשון של הפלייאוף). הם יסיימו את העונה בבית נגד טורונטו בליל רביעי. לבוסטון יש את אטלנטה בחוץ (הלילה), שארלוט בחוץ ולקינוח, ברוקלין ומילווקי בבית.

"הקאבלירס סופסוף נראו כמו קבוצה שיכולה לזכות בעוד אליפות", כתב טים קאטו ב"SB ניישן", "תמיד ידענו שהם יכולים להתאושש מהסלאמפ המוזר שלהם. ההגנה הייתה פעילה ולברון הראה שיש לו אפילו רמה אחת גבוהה יותר מאשר בדרך כלל. זו צריכה להיות הקליבלנד שנראה בפלייאוף". כריס מאניקס מ"יאהו ספורטס" הוסיף: "המזרח עדיין שייך ללברון והקאבס. אומנם לא חגגו שם בחדר ההלבשה בסיום, אבל ברור שזה היה ניצחון חשוב וסוג של שליחת מסר. זה יכול להיות רגע שמגדיר את העונה עבור האלופה המתקשה".

עוד לפני המשחק אירח זאק לואו מ-ESPN בפודקאסט שלו את בריאן ווינדהורסט, המלווה במשך שנים את הקאבס ואת לברון. הספר של ווינדהורסט, יחד עם דייב מקמנימן, אף הוא מ-ESPN, על השנתיים האחרונות של הקאבלירס, כולל חזרתו לקבוצה של לברון והזכייה באליפות אשתקד, יראה אור בעוד חמישה ימים ובפודקאסט הוא אמר בין היתר: "הייתי בחדר ההלבשה של קליבלנד אחרי הניצחון הגדול על אינדיאנה לא מזמן והייתה שם אווירת נכאים. לא חגגו את הניצחון. זו בדיוק הסיבה בגללה דייויד גריפין פיטר בזמנו את דיוויד בלאט". על הספר עצמו אמר ווינדהורסט: "יש שם קטעים שלברון לא יאהב ובטוח שיש שם קטעים שדיוויד בלאט ממש לא יאהב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם קיירי אירווינג. AP
יקרא את הספר? בלאט בימי קליבלנד/AP

גולדן סטייט פתחה בסערה את משחק החוץ שלה הלילה מול פיניקס והובילה 18:41 בסיום הרבע הראשון, אבל הסאנס חזרו עד מינוס שלוש בדקות הסיום. בסופו של דבר, סגנית האלופה התעוררה וניצחה 111:120 כדי לקבוע כמה דברים:

* היא הקבוצה הראשונה אי פעם שמסיימת עם 65 ניצחונות ומעלה בשלוש עונות רצופות.

* היא הקבוצה הראשונה שמובילה את הליגה במאזן בסיום העונה במשך לפחות שלוש עונות רצופות מאז הסלטיקס של 1983-1986.

* פיניקס קבעה שיא מועדון שלילי עם 13 הפסדים רצופים, כל הדרך לבחירה גבוהה בדראפט הקרוב.

סטפן קרי המשיך להרגיע את המפקפקים ותפר 42 נקודות ב-35 דקות, כולל 8 מ-13 לשלוש (ו-4 מ-7 לא אופייני מהקו). הוא הוסיף 11 אסיסטים והשלים בכך משחק שני בקריירה של 40/10 ומעלה. המחצית הראשונה, בה קלע 28 נקודות, הייתה הטובה ביותר העונה של ה-MVP היוצא ובסיום הוא אמר: "הצבנו לעצמנו כמטרה בתחילת העונה לסיים עם המאזן הטוב בליגה. רצינו להבטיח שהעונה הסדירה תהיה חשובה עבורנו ושנשיג את זה. ועשינו את העבודה".

מאמן הלוחמים, סטיב קר, הוסיף אחרי הניצחון ה-13 ברציפות של קבוצתו: "זה הישג מרשים, אין ספק. הייתה לנו ריצה נהדרת בשנים האחרונות. אני חושב שהשחקנים שלנו נהנים מהמצב בו הם נמצאים כרגע. הם מודעים לכך שזו תקופה מיוחדת ושזה לא יימשך לנצח. יש לנו חבורה עם כישרון ייחודי, שהתקבצה ביחד, אז אנחנו רוצים ליהנות מהרגע".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס מול פיניקס סאנס. AP
נתונים היסטורים. קרי והווריירס נהנים מהרגע/AP

אוקלהומה סיטי השיגה 100:103 גדול בחוץ על ממפיס וככל הנראה הבטיחה לעצמה את המקום השישי במערב. ראסל ווסטברוק, שבמשחק הקודם השתווה לאוסקר רוברטסון עם 41 טריפל דאבלים בעונה בודדת, היה רחוק רק ריבאונד אחד משבירת השיא וסיים עם 45 נקודות, 10 אסיסטים ותשעה ריבאונדים ובעיקר, סיפק שלשה גדולה שהכריעה את ההתמודדות 14 שניות לסיום. זו הפעם השנייה העונה בה ווסטברוק רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל.

"הקהל צעק שחסר לי ריבאונד, אז כן, שמעתי את זה", הודה ווסטברוק, "אני שמח על הניצחון. זה מה שחשוב, בעיקר עכשיו כשאנחנו נכנסים לפלייאוף". גם המאמן בילי דונובן שם את הדברים בפרופורציות: "ברגע שהפלייאוף יתחיל, לא נתעסק במספרים יותר אלא רק באיך לנצח. אז יש עוד שישה ימים לדבר על הטריפל-דאבלים, וזהו". בצד המפסיד, המאמן דייב פיזדייל אמר בציניות: "מנענו ממנו לעשות טריפל דאבל. הראנו לך, ראסל ווסטברוק". פיזדייל הוסיף: "הוא כמו רוח סערה ומותיר חותם על כל הליגה ועל ספרי ההיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully