וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוכטוביץ' וברנקו נפגשו בקרואטיה: "ישנם מספר מועמדים לתפקיד"

6.4.2017 / 11:38

הפורטוגלי נועד בספליט עם פרקליטה של מכבי חיפה בעניין חמזה בארי שהושאל להיידוק, אך בהמשך הוצע גם לתפקיד המנהל הספורטיבי. במועדון טוענים: "רשימת המועמדים אינה סופית, לא קיבלנו כל החלטה"

מריו ברנקו המנהל הספורטיבי של היידוק ספליט. האתר הרשמי של היידוק ספליט, אתר רשמי
אחד המועמדים. מריו ברנקו/אתר רשמי, האתר הרשמי של היידוק ספליט

מריו ברנקו, המנהל הספורטיבי של היידוק, נועד לאחרונה עם פרקליטה של מכבי חיפה בספליט. על פי גורמים במועדון, ברנקו נפגש עם עו"ד אודי שוכטוביץ' בעניין העברת שחקנים. גורמים בכדורגל הקרואטי סיפרו כי שהו יחד בעיר, ניהלו פגישת עבודה לגבי שחקנים ואף צפו במשחק בין רייקה להיידוק ספליט, שהתקיים ב-11 במרץ בעיר. עוד נודע, כי הפגישה נועדה בעניין השחקן חמזה בארי אותה שקלה חיפה לרכוש בעבר. בארי נבחן במכבי חיפה בעבר אך בסופו של דבר חתם במכבי נתניה ומשם נרכש על ידי אפולון לימסול. שוכטוביץ', כך טוענים מקורבים לעסקה, היה מעורב בהעברתו לקבוצה הקפריסאית שהשאילה אותו להיידוק (לקרואטים אופציית רכישה על השחקן) ולכן נועד עם הפורטוגלי יחד עם סוכן שחקנים שמתווך בעסקה.

לאחר שובו לישראל עלה שמו של ברנקו ("מאוד מנוסה בתחום, אדם ראוי לתפקיד", אמר עליו מקורב לעסקה) כאחד המועמדים להחליף את טור כריסטיאן קרלסן הנורווגי. במכבי חיפה אמרו אתמול (רביעי): "ישנם מספר מועמדים לתפקיד. רשימת המועמדים אינה סופית ועדיין לא התקבלה כל החלטה בנושא".

במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בעניין המגן הימני של שטוטגרט, פלוריאן קליין. מגן נבחרת אוסטריה ששיחק ביורו הוא אחד המועמדים של לוזון. בחיפה טענו אתמול כי סופר ספורט יונייטד דורשת 700 אלף יורו תמורת קשר הנבחרת, דין פורמן. בשלב זה השחקן יקר מדי והמגעים יימשכו במידה והסוכנים יצליחו להפחית ממחיר העסקה. פורמן כבר הוזכר ב-2008 כמועמד להגיע להתרשמות במכבי תל אביב, אך בחר שלא להגיע לישראל. בעונה שעברה שמו הוזכר שוב כמועמד להגיע לסגנית האלופה.

עוד בנושא

מכבי חיפה מתעניינת בדין פורמן. לוזון: "עטר ודמארי החלוצים הטובים בארץ"

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
יגיע לכרמל? פלוריאן קליין/GettyImages

ההערכה היא שאליסון דוס סנטוס, שהיה מעורב אתמול בתקרית חמורה באימון מכבי פתח תקוה (הושעה עד להודעה חדשה אחרי שהכה את לירוי צעירי) יחתום בסוף של דבר לאחר סיום העונה הסדירה. מאור בוזגלו יגיע רק אם יפחית משמעותית בדרישות הכספיות שלו. עומרי אלטמן יחתום אם לא ימצא בשבועות הקרובים קבוצה באירופה שתקלוט אותו. לגבי דן איינבינדר, גם הפועל באר שבע נמצאת חזק בתמונה, אך השחקן בחר להמתין גם להצעה של אלי טביב לאחריה יחליט היכן ישחק בעונה הבאה.

למרות שטרם מונה מנהל ספורטיבי, גיא לוזון ממשיך לעבוד על גיבוש הסגל לעונה הבאה. המאמן מעוניין לסגור את דוס סנטוס, מגן ימני וקשר ישראלי עוד לפני שהעונה תסתיים. גארי קגלמאכר והולמאר איולפסון נשארים כרגע בקבוצה, וייתכן שגם קמיל ואצק. במידה ולא יגיע מגן ישראלי, לוזון מעדיף להחתים מגן שמאלי שישמש כזר השישי.

השחקנים הביעו שביעות רצון מההדחה של בית"ר ירושלים אמש, שמגדילה את הסיכויים להגיע לאירופה בעונה הבאה. יחד עם זאת, במועדון יש מי שחושב שעונה ללא כרטיס לאירופה היא נתון שדווקא יסייע לקבוצה בעונה הבאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully