וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "הפועל ירושלים דורכת על הזכויות שלי, זו עבדות"

6.4.2017 / 11:45

השחיין המעוטר כינס מסיבת עיתונאים בה סיפר: "במשך שנתיים לא קיבלתי שכר בזמן, הכסף הגיע אלי רק אחרי תביעה בבית דין לעבודה. קיצצו לי את השכר בחצי ולא נותנים לי לעבור"

שחיין גל נבו. יותם רונן
מציאות מטרידה. גל נבו/יותם רונן

השחיין האולימפי גל נבו כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בעקבות העימות שהתפתח בינו לבין הפועל ירושלים, המועדון אליו הוא משתייך כבר למעלה מעשר שנים. על פי גרסתו, לאחרונה הוחלט לקצץ במלגה שהוא מקבל מהאגודה. גורמים המעורים בפרטים טוענים כי מדובר בקיצוץ של 50 אחוז בכסף שמרוויח כרגע השחיין. נבו פנה לאגודה וביקש לעזוב לטובת אגודה אחרת, אך הפועל ירושלים מסרבת לשחררו והבהירה לו שאם הוא רוצה לעזוב, הוא יכול להיכנס להסגר.

נבו אמר: "אני לא מאלה שאוהבים תשומת לב ורעש, אבל יש מישהו שרוצה למנוע ממני להמשיך ולהתחרות. יותר מ-10 שנים אני מייצג את הפועל ירושלים בארץ ובעולם. השתתפתי בשלוש אולימפיאדות, אין שחיין ישראלי יותר מעוטר ממני. אבל ירושלים הפרה איתי את ההסכם באופן קבוע. בשנתיים לפני אולימפיאדת ריו לא קיבלתי שכר בזמן. לריו נסעתי כשהם חייבים לי הרבה תשלומים. במשך שנתיים קיבלתי הבטחות סרק. הכספים שולמו לי רק אחרי תביעה בבית דין לעבודה.

"אמרו לי שמקצצים לי את השכר בחמישים אחוז ולא מוכנים לשחרר אותי. שמונה חודשים אני לא מקבל אגורה מאגודת הפועל ירושלים. הם דורכים על הזכויות שלי כשחיין וכבן אדם.  אני פה היום גם בשביל שחיינים אחרים. ברור לי שיעשו את זה גם לשחיינים אחרים. הפועל ירושלים יורקת לי בפנים. זו עבדות. זכותם לחתוך אותי בחצי אבל אני לא מוכן יותר להיות עבד של הפועל ירושלים. באפריל נפתח חלון ההעברות ואם הם לא ייתנו לי לעזוב, אני לא מתכוון להתחרות בשמם.

" כל החלטה בהפועל ירושלים עברה דרך נועם צבי שמנסה לחסוך כסף. נועם צבי חשב שאני לא אעשה רעש, אבל אני לא מוכן להיות עבד של אף אחד. אני אבא לילדה. הוועד האולימפי ונותני החסות תומכים בי אבל האגודה לא משלמת. נקבע לי דיון משפטי מולם לעוד שנה. מה אני אעשה בינתיים? אין לי מה להפסיד יותר. אני עם הגב אל הקיר".

תגובת הפועל ירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully