וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי: "היגואין יודע לעשות את ההבדל", ברצאלי: "הוא מתנקש אמיתי"

הארגנטינאי שוב משך את עיקר תשומת הלב במפגש בין נאפולי ליובנטוס, אחיו צייץ: "כמה אני נהנה לראות את הפרצוף של דה לאורנטיס בכל פעם שהוא מבקיע". אלגרי: "מתכוון להמשיך ביובה"

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס חוגג שער. GettyImages
ענה עם צמד. גונסאלו היגואין/GettyImages

יובנטוס העפילה אתמול (רביעי) לראשונה בתולדותיה לגמר גביע שלישי ברציפות, למרות הפסד 3:2 לנאפולי (4:5 ליובה בסיכום). שלושה ימים בלבד לאחר שהקבוצות נפרדו ב-1:1 במסגרת הליגה, הפרטנופי שוב אירחו את הגברת הזקנה, וכמובן שפעם נוספת מרבית תשומת הלב הלכה לגונסאלו היגואין. הארגנטינאי ספג שריקות בוז רמות כבר במהלך החימום, והמצלמה קלטה אותו מצביע בתגובה על נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס ומסנן "זה הכול באשמתך". בהמשך, היגואין ענה לכולם על הדשא עם צמד, ששלח את יובנטוס לגמר מול לאציו.

במהלך המשחק ואחריו התפתח עימות בטוויטר בין אחיו (והסוכן) של היגואין, ניקולה, לבין דה לאורנטיס. זה החל כאשר אחיו של החלוץ צייץ: "כמה אני נהנה לראות את הפרצוף של דה לאורנטיס בכל פעם שאח שלי מבקיע". לאחר מכן הוא ערך את הציוץ והוסיף בסופו: "חה חה חה". בעלי נאפולי כנראה לא ממש אהב את זה, והוא חסם את ניקולה היגואין בטוויטר, מה שגרם לו להעלות צילום מסך שמראה זאת בצירוף המילים: "נחסמתי! תדמיינו כמה אני חשוב".

עוד בנושא

גביע איטלקי: צמד להיגואין, יובנטוס בגמר למרות הפסד 3:2 בנאפולי

מאוריסיו סארי: "זו הייתה הופעה נהדרת שלנו, הבקענו שלושה שערים נגד קבוצה שסופגת מעט מאוד, לצערי זה לא הספיק להעפלה. יש לי חרטות מסוימות, בעיקר על דקות הסיום בטורינו כשיכולנו להשוות ל-2:2 אבל במקום זה ספגנו את ה-3:1. השער הזה עשה את כל ההבדל, כמובן שגם מזל משחק תפקיד במקרים האלה. הדבר החיובי לגבי שני המשחקים הללו, הוא שאנחנו סוגרים את פער האיכות מיובנטוס. הוכחנו שאנחנו מסוגלים לא רק לאתגר אותם, אלא גם לנצח".

על הצמד של היגואין: "זה ההיגואין שהכרתי בעונה שעברה. הוא כבש ממרחק, הוא חלוץ נפלא וכשהוא בעניינים הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מסימליאנו אלגרי: "זו תוצאה טובה, במיוחד אחרי שני משחקים מאוד קשים. שיחקנו יותר טוב מביום ראשון, ואז סיבכנו לעצמנו את החיים עם הטעות שהובילה ל-2:2. לא היה לנו כוח יותר לדחוף קדימה ולא נותר לי חילוף שיכול להשפיע. יכולנו גם לנצח, אבל המטרה הייתה להעפיל לגמר".

על עתידו: "הכוונה שלי היא להמשיך ביובנטוס, כי אני מאושר כאן. עוד לא נפגשתי עם אנשי המועדון, כי יש דברים חשובים יותר כרגע, אבל נשב ונדבר על דברים. לקבוצה יש פוטנציאל אדיר, יש פה תערובת של ניסיון וצעירים. יש מעט מאוד מועדונים שיכולים להיחשב כגדולים יותר מיובה".

אנדראה ברצאלי הוסיף: "היגואין הוא מתנקש אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully