וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונאס יאסיקביצ'יוס על מכבי תל אביב: "התקשורת בינינו שטחית"

שחקן העבר שמאמן את ז'לגיריס והוזכר כמועמד למכבי תל אביב, מתלבט בנוגע לעתידו: "דיברתי עם קבוצות אחרות והבנתי שהבעלים רוצים לקבל החלטות מקצועיות. מכבי? יודע שיש שמועות"

one

מאמן ז'לגיריס קובנה, שרונאס יאסיקביצ'יוס, התראיין בליטא באריכות בנוגע לעונה שעוברת עליו ועל קבוצתו. שחקן העבר המצטיין נשאל בין היתר על התכניות שלו לעתיד וגם על מכבי תל אביב שבמדיה הוא שיחק בעבר וששמו הוזכר כמועמד לאמן אותה.

"התקשורת עם מכבי מאוד שטחית", אמר שאראס, "אנחנו בשבוע הראשון באפריל, זה לא זמן בו מתנהלים מגעים 'אגרסיביים'. אני יודע שיש שמועות, אבל זה לא המצב".

שחקן העבר בן ה-41 אמר: "בשנה וחצי האחרונות דיברתי עם קבוצות אחרות והבנתי את הפילוספיה של הרבה מהן: הבעלים רוצים לקבוע את הסגל ולקבל החלטות מקצועיות. מבחינתי צריך לתת למאמנים לעבוד וזה מה שז'לגיריס עושה. פה אני מרגיש נאהב. זה הדבר שיכול לגרום לי להישאר ולא להביט לצדדים. מצד שני, יש סיטואציות בהן אתה לא יכול לסרב".

יאסיקביצ'יוס הוסיף בנוגע לעתידו: "אתה צריך ליהנות מהעבודה שלך ואם אתה מחליט לעזוב, זה צריך להיות למקום בו תמשיך ליהנות, אבל יהיו שאיפות גדולות יותר. אם באים ומציעים לך הזדמנות להילחם על המטרות הכי גדולות שיש, אתה חייב לחשוב על זה. ההחלטה אם להישאר או לעזוב תהיה קשה מאוד".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
"ההחלטה תהיה קשה". שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully