וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תקנוס את אליסון דוס סנטוס: "התנהלות תמוהה"

6.4.2017 / 9:51

המלאבסים לא עוברים לסדר היום בעקבות ההתנהגות של הברזילאי ומסבירים כיצד המשא ומתן עם מכבי חיפה, שמתנהל מאז ינואר, השפיע על התנהלותו. אחד השחקנים הבכירים יסופסל מול הפועל באר שבע?

גיא מלמד גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ישלמו את המחיר? קאניוק ומלמד/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה החליטה לקנוס את אליסון דוס סנטוס בעקבות התקרית אתמול (רביעי), במהלכה היכה את לירוי צעירי. השחקן יוזמן לוועדת משמעת, שתיערך כנראה בסוף השבוע, ושם יתבשר כי עליו להתנצל בפני צעירי והשחקנים על האירוע החמור. "לא נוכל לעבור עם תקריות כאלה לסדר היום", אמרו במועדון. דוס סנטוס התעמת עם קובי רפואה בחודש שעבר והוחלט לוותר לו, הפעם זה כלל גם מכות ואגרופים. "הוא בכה, התנצל, אבל נצטרך להעניש אותו למען יראו וייראו", אמרו אמש במועדון. המלאבסים מתכוונים לזמן את השחקן לשיחה עם המנהל המקצועי עומר גולן והמאמן קובי רפואה. דוס סנטוס כבר שוחח עם גולן ומירר בבכי, אך עדיין לא התנצל.

עוד בחודש ינואר התברר כי דוס סנטוס מנהל משא ומתן עם מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. תחילה הוא שוחח עם המאמן לשעבר רנה מולנסטיין שהבהיר לו שהמועדון מעוניין בו לעונה הבאה, ומאוחר יותר החל במגעים עם הנהלת הקבוצה באמצעות נציגיו. בפתח תקוה לא אהבו את העובדה שדוס סנטוס שינה את גרסתו מאז החליט להפסיק את המשא ומתן עם הקבוצה. "בהתחלה הוא טען שהוא רוצה לחתום, אבל כל פעם הפגישות נדחו וזה היה נראה מוזר. אחר כך הגיע הסיפור עם אשתו שרוצה לעזוב מיידית לחו"ל, אבל כשהתחיל המשא ומתן עם מכבי חיפה, הבנו במה מדובר. אף אחד לא ביקש ממנו דבר, רק שיישאר מקצוען עד סוף העונה ויעזוב. אם הוא היה חכם, הוא היה נמנע מהתקרית אתמול. כל ההתנהלות שלו מאז ינואר היא תמוהה בעיננו", אמרו.

בכלל, קובי רפואה כועס מאוד על ההתנהלות של חלק מהשחקנים בשבועות האחרונים. במועדון סיפרו כי רפואה הרגיש כי חלה ירידה ביכולת, חלקה על רקע ענייני חוזים שמתנהלים לקראת העונה הבאה. במועדון החליטו לא לשתף את דור אלו אם יחתום בהפועל באר שבע לפני המשחק בין הקבוצות, אך בסופו של דבר הודיעו לאנשי באר שבע על ההחלטה לדחות את החתימה כדי שיוכל ליטול חלק במשחק בין הקבוצות. רפואה יקבל את ההחלטה הסופית רק באימון המסכם. ייתכן שגם גידי קאניוק או גיא מלמד יפתחו על הספסל.

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה: אליסון דוס סנטוס הכה את לירוי צעירי והושעה עד להודעה חדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully