וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "צריך עוד 18 נקודות", קלופ: "רציתי להקיא אחרי השוויון"

למרות הניצחון על סיטי, מנג'ר צ'לסי משוכנע שהסיפור לא גמור: "טוטנהאם יכולה לנצח את כל 8 המשחקים שנותרו". הגרמני התאכזב מהתיקו הדרמטי מול בורנמות': "האחריות עליי"

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה. רויטרס
18 נקודות מהתואר? קונטה/רויטרס

המחזור ה-31 בפרמיירליג הגיע אמש (רביעי) לסיומו, כאשר במשחק המרכזי עשתה צ'לסי עוד לאליפות עם 1:2 על מנצ'סטר סיטי. אדן הזאר כבש צמד לבלוז, כאשר גם שער שוויון של קון אגוארו לא עוזר לחבורה של פפ גווארדיולה, שנותרה תקועה במקום הרביעי.

"טוטנהאם יכולה לנצח את כל שמונה המשחקים שנותרו לה. בגלל זה, אנחנו צריכים עוד 18 נקודות כדי לזכות באליפות", טען מנג'ר צ'לסי, אנטוניו קונטה, "שהמשחק הכי קשה שנותר לקבוצתו, על הנייר, יהיה באולד טראפורד בעוד עשרה ימים (בעוד הספרס מארחים את ארסנל ויונייטד בין היתר), "אם נצליח במשימה שלנו, ניקח את התואר. אם לא נזכה, זו תהיה עונה טובה, אבל לא נהדרת. נזכור את העונה הזו לטובה רק אם נזכה".

עוד בנושא:

צ'לסי ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי, 1:3 דרמטי לטוטנהאם

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
לא מוותר. פוצ'טינו/רויטרס

טוטנהאם מצדה, לא מוותרת. התרנגולים היו בפיגור 1:0 אצל סוונסי עד הדקה ה-89, אבל בליץ של חמש דקות סידר להם ניצחון 1:3. מאוריסיו פוצ'טינו סיכם: "פתחנו טוב והגענו למצבים, אבל לא כבשנו והשחקנים הורידו הילוך. זה לפחות מה שהרגשתי מהקווים. הדרך בה ניצחנו הייתה קצת מטורפת, אבל זה הגיע לנו כי שיחקנו טוב יותר מהיריבה. מגיע קרדיט גדול לשחקנים, שהראו אופי".

על מאבק האליפות אמר פוצ'טינו: "אם משווים בין צ'לסי לטוטנהאם בעשור האחרון, אין ספק שלצ'לסי יש יותר תארים. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ואף פעם לא נרים ידיים. אנחנו תמיד מנסים ואני מאמין שנוכל לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו ואז כבר נראה מה יהיה".

במקום השלישי ניצבת ליברפול, שנפרדה אתמול סופית מהצ'אנס הקלוש להשיג את צ'לסי. המייטי רדז אכזבו עם 2:2 ביתי מול בורנמות', שבפעם השנייה העונה היממה אותם עם שער מאוחר. "בדרך כלל אנחנו סוגרים משחקים כאלה. לא עשינו את זה, השארנו את המשחק פתוח ונענשנו", הסביר יורגן קלופ, "השוויון שספגנו כמעט גרם לי להקיא. זה היה מאוד לא נעים. האחריות עליי ואני צריך למצוא פתרונות למצב כזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully