וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סילבס יחתום בקרוב, והבה ועידו לוי מועמדים

6.4.2017 / 14:34

בקבוצה ינסו לצרף את חנן ממן. המאמן סגר את תנאיו אך יחתום רק לאחר שרעננה תבטיח את הישארותה בליגה. צמד הבלמים מועמד להגיע איתו, וגם בן בנימין. אלקיים יקבל הצעה להאריך חוזהו, קריאף עשוי לקבל הודעת שחרור

שחקן עירוני קרית שמונה שלומי אזולאי. מגד גוזני
יישאר בקריה? שלומי אזולאי/מגד גוזני

מאמנה המיועד של עירוני קרית שמונה, חיים סילבס, יחתום רשמית לאחר שהפועל רעננה תבטיח את הישארותה בליגה, ובקרית שמונה מעידים שרק משהו דרמטי מאוד יביא לכך שהוא לא יחתום בסופו של דבר. יניב לביא יגיע לשמש כעוזרו, ובימים האחרונים עלו גם מספר שמות של שחקנים המועמדים להגיע.

קרית שמונה רוצה לצרף שני בלמים לפחות, כאשר בן והבה ועידו לוי ששיחקו העונה תחת סילבס על הפרק. גם בן בנימין על הכוונת של הקבוצה ועשוי להגיע מרעננה יחד עם סילבס. בקבוצה יחפשו גם מגן שמאלי זר, בעוד בעמדת המגן הימני עודד אלקיים שמסיים חוזה יקבל הצעה להאריך את חוזהו, ויצטרך להחליט לגבי עתידו. בנוסף, עתידו של שלומי אזולאי הקשר עדיין לא ברור. הסכום הגבוה אותו יצטרכו לשלם הצפוניים עבור מימוש האופצייה על השחקן מפחיתה את הסיכויים שיישאר.

האופציה על שובל גוזלן תמומש וכך גם האופציה על מאוריסיו, אך לא בטוח שהוא יישאר, וייתכן ויימכר לקבוצה אחרת. גם את האופצייה על ג'ייקוב נג'וקו יממשו בקרית שמונה, אך ייתכן והשחקן יושאל. מי שמעמדו מעורער הוא אופיר קריאף שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים, אך עשוי להיות משוחרר. ההחלטה הסופית תתקבל על ידי סילבס לאחר החתימה הרשמית.

מלבד השמות מרעננה, בקבוצה סימנו מועמד מוביל לקישור, חנן ממן מהפול חיפה. בקרית שמונה רוצים מאוד לראות את ממן מגיע. גם הפועל באר שבע ומכבי חיפה גיששו אצל ממן, אך בקרית שמונה יבהירו לשחקן שאצלם הוא יהיה שחקן מוביל ומקווים שיגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully