וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "זה מרגיש כמו קרע, מתפלל שלא גמרתי את העונה"

5.4.2017 / 23:45

חלוץ מכבי תל אביב נפצע והוחלף בשל פציעה בחצי הגמר מול בית"ר ירושלים: "זה מרגיש רע מאוד, כמו קרע. מקווה שהצילום יראה אחרת". וידיגאל: "הניצחון של השחקנים, לא שלי"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב העניקה הערב (רביעי) קצת נחת לאוהדיה, כשהעפילה לגמר גביע המדינה אחרי שניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים, שם היא תפגוש את בני יהודה. על הניצחון העיבה פציעתו של ברק יצחקי, שנפגע בשריר האחורי ונאלץ לצאת במחצית. דור מיכה החליף את החלוץ, שככל הנראה סובל ממתיחה. במועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה יותר, ויצחקי למוד הפציעות, שחזר העונה להציג יכולת טובה וכבש כבר שבעה שערי ליגה, יעבור בכל מקרה בדיקות נוספות.

"אני חושב שקרעתי את שריר הירך האחורי", אמר יצחקי בסיום. "אני מתפלל שלא, אבל זה מרגיש רע מאוד, כמו קרע. אני מקווה שהצילום יראה אחרת ושלא גמרתי את העונה".

"אתם לא מכירים אותי", אמר ליטו וידיגאל. "כשאנחנו מנצחים זה ניצחון של השחקנים, כשאנחנו מפסידים אז ההפסד הוא עליי. אנחנו נלחמים על הגביע וגם הסיפור בליגה לא נגמר. עלינו לגמר והאוהדים שלנו יכולים לראות שנלחמנו על כל כדור. אימון זה המקצוע שלי והחיים שלי, מי שלא יודע להתמודד עם הדברים האלה לא נמצא בתפקיד הנכון. אני כאן כדי לעשות את התפקיד, ודרך עבודה משותפת נשיג דברים גדולים. לפעמים מאמן צריך לקבל החלטות כי הכוח נמצא אצלנו. אני לא רוצה להיות חצוף, אבל אנשים אומרים מה שבא להם. אני מתחרט שלא אומרים את האמת. יש לג'ורדי קרויף את התפקיד שלו כמנהל הספורטיבי ואני מקבל את ההחלטות כמאמן מכבי תל אביב. ממשחק למשחק עושים שינויים, אני מזמין את כולם לעקוב אחרי השינויים שלי. שיחקנו שלושה משחקים השבוע, הייתי צריך לשמור על השחקנים שלי".

"לכבוש זו הרגשה נהדרת", אמר ארון שוינפלד. "אני שמח בשביל המועדון שחזר למסלול הניצחונות. זו הייתה החלטה של המאמן לתת לי את המקום בהרכב, אני תמיד מוכן לשחק. לשחקנים יש מסר ברור מהצוות המקצועי, התקשורת עושה מה שבא לה מהסיפור הזה. אנחנו רוצים לזכות בשני התארים, הגביע תלוי בנו והליגה לא. נעשה הכול כדי לנצח ולזכות. זה גמר, כל דבר יכול לקרות בו ואנחנו נגיע אליו כדי לנצח. אני מקווה שנגיע למפגש מול בני יהודה כאלופים. אני בטוח שאפשר לזכות גם בליגה, הלחץ על הפועל באר שבע ויש הרבה משחקים לשחק".

עוד בנושא

מכבי תל אביב בגמר אחרי 1:2 על בית"ר ירושלים

שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully