וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון ייעדר מול בוסטון אחרי 447 משחקים בהם שיחק

סנטר קליבלנד נפצע בבהונו ויחמיץ את הקרב על פסגת המזרח, וכך ייקטע רצף המשחקים הארוך ביותר כרגע ב-NBA. אייזיה תומאס: "מה שהקאבס עוברים זו הבעיה שלהם, אנחנו לא דואגים לגבי זה"

טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
גם איש הברזל צריך לנוח לפעמים. תומפסון/GettyImages

העונה הסדירה ב-NBA תסתיים בדיוק בעוד שבוע, והלילה (בין רביעי לחמישי, 03:00, ספורט 5) ייערך קרב מסקרן ביותר בין בוסטון לקליבלנד, שעשוי לקבוע מי תסיים במקום הראשון במזרח. שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם מאזן זהה של 27:50, וצפויות לספק משחק צמוד ואיכותי. הקאבס ניצחו העונה את שני משחקי הבית מול הסלטיקס, שמצידם ניצחו את המפגש בבוסטון לפני כחודש. משמעות הדבר היא שניצחון של האלופה יעניק לה יתרון במאזן הפנימי בין השתיים ויבטיח לה כמעט סופית את הפסגה. אף אחד משלושת המשחקים לא הסתיים ביותר משש הפרש למנצחת.

מי שייעדר מהמשחק הוא טריסטן תומפסון, ובכך ייעצר רצף המשחקים הארוך ביותר כרגע בליגה. סנטר הקאבס פרק את בהונו במשחק מול אורלנדו הלילה, והוא יחמיץ את שני המשחקים הקרובים של קליבלנד לאחר 447 משחקים רצופים בהם לקח חלק. למעשה, תומפסון לא החמיץ משחק כבר למעלה מחמש שנים, מאז פברואר 2012.

לעומתו, מי שיחזור בזמן למפגש הוא אייברי בראדלי. הגארד של בוסטון, חבר חמישיית העונה אשתקד, נעדר משני משחקיה האחרונים אך התאושש מווירוס בבטנו ויוכל לעזור לחבריו להשתלט על פסגת המזרח. ג'יי קראודר הפצוע נמצא בספק.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק לצד יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
ההכרזה על ה-MVP עוד רחוקה. ווסטברוק והארדן/AP

מאמן בוסטון, בראד סטיבנס: "היו לקליבלנד מספר רגעים בהם הם לא שיחקו טוב כמו בעונה שעברה, והפסידו משחקים. אבל בסופו של דבר הקבוצה הזו יכולה לקלוע מול כל אחד בכל רגע נתון, וכולנו ראינו כיצד הם השתפרו בהגנה".

אייזיה תומאס: "אני צופה בהרבה מהמשחקים שלהם. כל קבוצה עוברת משברים במהלך העונה, במקרה המשבר שלהם הגיע עכשיו. הם האלופים, הם היו בגמר בשנתיים האחרונות, הם יודעים מה צריך לעשות כדי לנצח. מה שהם עוברים זו הבעיה שלהם, אנחנו לא יכולים לדאוג לגבי זה יותר מידי".

המאבק על תואר ה-MVP מוסיף להעסיק את אוהדי ה-NBA, וכעת מסתבר שייאלצו לחכות יותר משהתרגלו כדי לגלות מיהו הזוכה המאושר. השנה ייערך לראשונה טקס מצולם, רק לאחר סדרת הגמר, בו יוכרזו הזוכים בפרסים היוקרתיים ביותר של הליגה: MVP, רוקי העונה, שחקן ההגנה של העונה, השחקן השישי של העונה, השחקן המשתפר של העונה ומאמן העונה. בשנים האחרונות הזוכים נחשפו בהדרגה במהלך הפלייאוף, אך הפעם זה יקרה רק בטקס שייערך ב-26 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully