וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בשוויץ: "מונס דאבור עשוי לחתום בפ.צ סיון בעונה הבאה"

על פי הדיווחים, החלוץ שמושאל מרד בול זלצבורג לגראסהופרס נמצא בקשרים מצוינים עם הנשיא כריסטיאן קונסטנטין. קשר הקבוצה: "גם שחקן ברמה של דאבור יתקשה להסס אם יקבל הצעה מסיון"

מונס דאבור שחקן גראסהופרס. האתר הרשמי של גראסהופרס, אתר רשמי
התחנה הבאה? מונס דאבור/אתר רשמי, האתר הרשמי של גראסהופרס

מונס דאבור ירצה לשכוח את עונת 2016/17. אחרי שתי עונות וחצי מוצלחות בגראסהופרס, במהלכן כבש 41 שערי ליגה בשוויץ, הוא חתם ברד בול זלצבורג האוסטרית, בשורותיה הצליח למצוא את הרשת פעמיים בלבד בליגה ב-15 הופעות. אחרי חצי שנה לא מוצלחת באוסטריה, במועדון החליטו להשאילו בחזרה לגראסהופרס, אליה הגיע בקול תרועה רמה. אלא שגם שם החלוץ לא הצליח לשחזר את היכולת מהעונות הקודמות. בחמש הופעות העונה, ארבע מתוכן בהרכב, הוא מצא את הרשת פעם אחת.

אלא שבעקבות היכולת הגבוהה שהציג בשנים האחרונות, בשוויץ עדיין מאמינים בדאבור, כשהערב (רביעי) מדווחים בתקשורת המקומית שהחלוץ בן ה-24 עשוי לחתום בעונה הבאה בפ.צ סיון, אשר ניצבת במקום השלישי בליגה, המוביל לליגה האירופית.

על פי הדיווח, דאבור, לו חוזה בזלצבורג עד שנת 2021 נמצא בקשרים מצוינים עם נשיא סיון, כריסטיאן קונסטנטין, ומיוצג על ידי אותו סוכן שוויצרי, אשר החתים בסיון את ורו סלאטיץ', ששיחק לפני כן בגראסהופרס וכן את אלסד זרוטיץ', אשר הגיע לקבוצה מפולהאם. "גם שחקן ברמה של דאבור יתקשה להסס אם יקבל הצעה מסיון", אמר סלאטיץ' בנושא.

עוד בנושא

זכות הדאבור: מונס דאבור חזר לשוויץ כדי להציל את העונה שלו ושל גראסהופרס
ליגיונרים: תומר חמד כבש, ברייטון קרובה מתמיד לפרמיירליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully