וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל עיריית תל אביב למיטש גולדהאר: "היינו מצפים ממכבי לנהוג אחרת"

5.4.2017 / 18:55

בלעדי: לייבה שיגר מכתב תקיף בעקבות דבריו של הקנדי ("לא מעריכים את מכבי תל אביב"): "צר לי על סגנונו ותוכנו של מכתבך, מן הראוי שנעמיד את הדברים על דיוקם. איש מטעמכם לא יצר עמנו קשר"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

בלעדי: מנכ"ל עיריית תל אביב יפו, מנחם לייבה, הגיב היום (רביעי) עם מכתב תקיף לבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר, על דבריו של הקנדי לפיהם בעיר לא מעריכים מספיק את תרומת המועדון והוא שוקל להעביר את הקבוצה לאצטדיון ביתי קבוע מחוץ לעיר.

עוד בנושא:

מיטש גולדהאר לרון חולדאי: "בעיר תל אביב לא מעריכים מספיק את תרומתנו"
10 המשחקים הכי גדולים בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב
מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל זומן במקום אוסקר סקאריונה לחצי הגמר
המשחק המרכזי: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב בדרך למשחק רב שערים?
הפועל תל אביב לעירייה: "מעריכים את ההשקעה בשדרוג בלומפילד"

ליטו וידיגאל עם מיטש גולדהאר מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
וידיגאל וגולדהאר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מנכ"ל העירייה כתב לגולדהאר: "קראתי את מכתבך וצר לי על סגנונו ותוכנו ועל העובדה כי עוד בטרם קיבלתם את תשובתנו בחרתם להציג אותו, באופן חד צדדי, בתקשורת. היינו מצפים מהנהלה של מועדון רציני ומפואר כמו מכבי תל אביב לנהוג אחרת. לגופו של עניין ולמען הסדר הטוב מן הראוי כי נעמיד את הדברים על דיוקם.

לעניין שיתופכם בהליכי התכנון - נזכיר כי כבר בראשית הליכי התכנון, נערכו פגישות עם הנהלת המועדון לרבות פגישה ייעודית ומפורטת עם המנכ"ל המועדון דאז, מר מרטין ביין שנערכה ביום 3.5.16, במשרדי אדריכלי הפרויקט. בפגישה זו הביע מר ביין שביעות רצון מהתכנון וחלק שבחים לאנשי המקצוע. יתרה מכך, לבקשתו, נמסרו לידיו התוכניות והמצגת ונאמר שככל שתהיינה לו הערות - הן יועברו אלינו להתייחסות. מיותר לציין כי עד כה איש מטעמכם לא יצר עמנו קשר בעניין זה. לכן טענתכם בעניין זה הינה תמוהה, בלשון המעטה, ואף ממכתבך לא ברור לנו גם כעת מהן אותן דרישות, צרכים או ציפיות שהייתם מעוניינים לשלב בתכנון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמייה של בלומפילד. בעירייה פועלים במרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בעניין לוחות הזמנים וסגירת האצטדיון לא ברורה לנו טענתכם. לוחות הזמנים של הפרויקט תוכננו בקפידה רבה ואנו משקיעים הון עתק ושוכרים את טובי אנשי המקצוע על מנת לעמוד בהם. ברור לכל שביצוע פרויקט מורכב מסוג זה מצריך גם תכנון של לוחות זמנים להכנות ולהריסות. לולא התחלנו עבודות אלו במועד שנקבע לא היה סיכוי לעמוד בלוחות הזמנים ולסיים את העבודות במועדן. נכון להיום אנו מתקדמים על פי תוכניות העבודה ולוחות הזמנים שתוכננו וכפי שהתחייבנו, כך שככל שלא יהיו אירועים וגורמים חיצוניים ובלתי צפויים, נעמוד במועד שנקבע - דהיינו סוף שנת 2018.

אנחנו, כאמור, משקיעים מאמצים כבירים כדי לבנות אצטדיון עירוני ברמה גבוהה ביותר שישמש את כל הקבוצות התל אביביות. כספי ציבור בהיקף גדול במיוחד הוקצבו לכך, וכל שאנו עושים שקוף ונתון לביקורת. ההחלטה באם לעשות שימוש באצטדיון העירוני, נתונה, כמובן, בידי כל קבוצה וקבוצה על המשמעויות שלה. הדבר ידוע לכם היטב לנוכח ההצהרות השונות של הנהלת המועדון בדבר בחינת מעבר לערים אחרות אשר פורסמו בתקשורת לאורך השנים האחרונות, וזאת גם לפני ההחלטה על שדרוג איצטדיון בלומפילד. אנו, מכל מקום, מאמינים כי בסופו של דבר התוצאה תדבר בעד עצמה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבו של לייבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully