וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האזרחות: ריצ'רד האוול צפוי להירשם כזר במחזורים הקרובים

5.4.2017 / 18:08

חרף העובדה שקיבל אזרחות ישראלית, הפועל תל אביב צריכה להביא אישור משלטונות צה"ל כי הסנטר עומד בחוק שירות וביטחון ולהשיג עבורו אישור דחיית גיוס, הליך שעשוי לקחת זמן רב. ברנדן דאוסון יערוך בכורה בראשון

one

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול קיבל היום (רביעי) אזרחות ישראלית באופן רשמית באיגוד הכדורסל במעמד ראש הוועדה המקצועית של האיגוד פיני גרשון. למרות זאת האוול לא צפוי להיחשב כישראלי כבר במחזור הקרוב של האדומים שיארחו ביום ראשון את עירוני נהריה, אלא אם הפועל תל אביב תצליח להשלים את הליך רישומו כישראלי באיגוד בזמן.

על מנת לעשות כך צריכים האדומים להביא אישור משלטונות הצבא כי האוול עומד בחוק שירות ביטחון ולמעשה לרשום את השחקן בלשכת הגיוס ולהציג אישור דחיית גיוס עבורו, תהליך שעשוי לקחת זמן רב אם האדומים לא מקושרים מול רשויות צה"ל. לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה התכוננו מראש לסיטואציה הזו, אך העובדה שהשחקן קיבל את האזרחות היום הפתיעה אותם ומחר ינסו לעשות מהלך בזק על מנת שיוכל לשחק אך ספק אם יוכלו לעשות זאת. העובדה כי לאחר המשחק ביום ראשון ישחקו האדומים כבר ביום רביעי מול בני הרצליה, כשבאמצע נמצא חג הפסח, קובעת כי אם האוול ייחשב כזר למשחק מול נהריה הוא ייחשב כך גם למשחק לאחר מכן.

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול אחרי קבלת האזרחות הישראלית. איגוד הכדורסל
הבירוקרטיה תעכב את רישומו כישראלי. האוול/איגוד הכדורסל

האוול (26, 2.03) הגיע לישראל בקיץ שעבר והיה אחד השחקנים המצטיינים בעירוני נהריה שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה. לקראת הקיץ נודע כי הוא עתיד להתחתן עם אישה ישראלית והחל במגעים עם מכבי תל אביב, אך לבסוף חתם דווקא ביריבה העירונית. ב-24 משחקים במדים האדומים רשם 13.8 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. השבוע רשם את אחד ממשחקיו הטובים בליגה עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון החוץ על הפועל חולון.

בשבוע החולף נראה היה כי דרכו של האוול בהפועל תל אביב קרובה לסיומה. השחקן ניהל מגעים עם הפועל ירושלים, שהחתימה כזר שמיני ואחרון בסגל את אלסנדרו ג'נטילה, אך קבלת האזרחות הישראלית של האוול יכולה לאפשר להם לצרף אותו כעת. למרות זאת, נראה כי בהפועל תל אביב יתקשו לוותר על הנכס הגדול אותו הם מחזיקים כעת ביד, ובמועדון צפויים לנהל על כך שיחות במהלך הזמן הקרוב.

מי שיערוך את הבכורה שלו במדים האדומים ביום ראשון הוא הפורוורד ברנדן דאוסון שהצטרף ערב המשחק נגד הפועל חולון, אך השחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן. אלאנדו טאקר ישוב לישראל במהלך השבוע הבא והוא צפוי לחזור לכשירות בעוד כשבועיים עד שלושה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully