וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אליסון דוס סנטוס הכה את לירוי צעירי והושעה עד להודעה חדשה

5.4.2017 / 12:32

תקרית משמעתית במכבי פתח תקוה: דוס סנטוס התעמת עם צעירי, תקף וקילל אותו ויועמד לוועדת משמעת. שחקן: "הוא ניסה לתת לו אגרופים, צעירי לא הגיב". הברזילאי המוצהב ייעדר גם ככה מהמשחק מול באר שבע

שחקן בני סכנין יובל אבידור מול שחקן מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
בדרך לוועדת משמעת. דוס סנטוס/אדריאן הרבשטיין

בלם מכבי פתח תקוה אליסון דוס סנטוס הושעה עד הודעה חדשה מהקבוצה, וזאת לאחר שהכה את קשר הקבוצה לירוי צעירי באימון שנערך הבוקר (רביעי). השניים התעמתו במהלך משחקון, ולטענת הנוכחים, אליסון אף הוסיף מספר מילים קשות וקילל את צעירי. בעקבות התקרית המאמן קובי רפואה ביקש מדוס סנטוס לעזוב מיידית את האימון, ולאחר מכן החליט כי תיערך לו ועדת משמעת.

שחקן בקבוצה אמר מיד בסיום האימון: "היה ויכוח בין צעירי לאליסון, שלא היה אמור להתפתח לאלימות. פתאום אליסון ניסה לתת ללירוי שני אגרופים וכולם הגיעו להפריד. היינו בהלם, לא נעים להגיד אבל זה פשוט פרא אדם. לא מתנהגים כך לשחקן בקבוצה שלך. לירוי היה בהלם ולשמחתנו לא הגיב. לא צריך שדברים כאלה יקרו. יכול להיות שהראש של אליסון כבר נמצא ביעד הבא".

גורם במועדון אישר כי "דוס סנטוס מושעה עד הודעה חדשה, החלטנו כי הוא לא יתאמן בשלב זה עם הקבוצה". יש לציין כי דוס סנטוס בכל מקרה לא אמור לשחק מול הפועל באר שבע במחזור הקרוב בשל כרטיסים צהובים, ועומר דנינו בכל מקרה אמור לפתוח במקומו.

כזכור, מיד לאחר ההפסד לבני סכנין נכנס קובי רפואה לחדר הההלבשה והתפרץ על השחקנים, כשהוא צועק לעברם "שחקנים עושים לי פה פזות, לא מאריכים חוזים, מי ייקח אותם בעונה הבאה?". רפואה לא אוהב את ההתנהלות של דוס סנטוס ובמועדון אף סיפרו שלפני כחודש הוא התעמת עם הבלם, שסינן לעברו מספר מילים. זה העימות השלישי של דוס סנטוס השנה וזה לא יעבור לסדר היום", אישרו במועדון.

עוד בנושא
מכבי חיפה מציעה לאליסון דוס סנטוס 300 אלף יורו לעונה
מכבי חיפה מחכה לאשתו של דוס סנטוס
התהליך שקורה במכבי פתח תקוה לאחרונה עלול להשפיע לרעה על עתידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully