וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שגיב יחזקאל זומן במקום אוסקר סקאריונה לחצי הגמר

5.4.2017 / 14:10

ליטו וידיגאל עורך שינויים לקראת חצי הגמר מול בית"ר (20:30, ערוץ 5): סקאריונה משלם מחיר על היכולת המאכזבת בשבת, יחזקאל עשוי להיכלל בסגל הסופי. בקבוצה דוחים את הפגישות על החוזים, גם בניון ממתין

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

שחקני מכבי תל אביב הגיעו לפני הצהריים לקרית שלום להכנה אחרונה ויציאה לבית מלון בחיפה לקראת המשחק הערב (רביעי) מול בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה (20:30, ספורט5). ליטו וידיגאל הזמין 19 שחקנים לנסיעה צפונה והוא ינפה מאוחר יותר את אחד השחקנים שלא יתלבש למשחק.

המאמן הפורטוגלי בחר לעשות שינויים בהשוואה לסגל שהפסיד 1:0 להפועל באר שבע בשבת, ושגיב יחזקאל הוזמן ל-19 האחרונים במקומו של אוסקר סקאריונה, שאכזב בשבת והוחלף בהפסקה. כזכור, בשבת ניפה המאמן ברגע האחרון את אייל גולסה, וייתכן שיחזקאל יהיה זה שינופה הפעם. לקראת המשחק הערב עשוי גולסה להיכלל בסגל, אבל ספק אם הוא יפתח כבר בהרכב אחרי שלא שיחק תקופה כל כך ממושכת בשל סדק בעצם.

עוד בנושא
10 המשחקים הכי גדולים בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב
הייסטר כשיר, בית"ר מתכוננת למערך התקפי של מכבי תל אביב
הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לנציגי דן איינבינדר

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
זמן לשינויים. וידיגאל/ברני ארדוב

וידיגאל לא נתן אתמול באימון שום רמז לגבי ההרכב שהוא מתכנן. יחד עם זה רביעיית ההגנה של מכבי תל אביב צפויה להמשיך עם ייגור פיליפנקה כבלם ושרן ייני כמגן שמאלי.

שחקנים בקבוצה סיפרו הבוקר כי קיימת דריכות מאוד גדולה לקראת המשחק גם בשל העובדה שיש תחושה שוידיגאל עשוי לערוך כמה שינויים, אם כי הוא לא דיבר אחרי המשחק בשבת על כך שהוא היה מאוכזב משחקניו ולכן השינוי עשוי להיות מינורי בדמות שחקן אחד שייכנס ל-11 במקום סקאריונה בסופו של דבר.

כך או אחרת, לא במקרה עדיין לא קיבלו שחקנים במכבי תל אביב זימון לפגישות על הארכת חוזים. למכבי יש לא מעט שחקנים שרוצים לדעת מה עתידם במועדון אבל בקבוצה הוחלט כי עד שלא תתבהר תמונת הגביע והמאבק על האליפות, אין מה למהר. שחקנים כמו גל אלברמן, ברק יצחקי, טל בן חיים הבלם ואחרים מאוד דומיננטיים באחרונה אבל עדיין לא החלו לדבר איתם על הארכת חוזה. גם יוסי בניון רוצה להמשיך אבל יצטרך להמתין. "יש זמן לכל דבר", אמר גורם במועדון. "אני בטוח ששחקנים יודעים להרגיש כשהם רצויים בקבוצה".

בקבוצה הביעו הבוקר תקווה שהמשחק והשעות שלפניו ואחריו יעברו בשלום. כזכור, במשחק הליגה האחרון של מכבי תל אביב בחיפה נופצו שמשות האוטובוס של הקבוצה בחניית בית המלון הסמוך לאיצטדיון ויש באוויר גם רוח רעה בשל אותה תקרית סכינים במשחק הכדורעף שנערך ברעננה וזה עוד לפני המתח שיש כאשר נפגשות מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully