וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסטר כשיר, בית"ר מתכוננת למערך התקפי של מכבי תל אביב

5.4.2017 / 12:02

בבירה לוקחים בחשבון שהצהובים יציבו את טב"ח החלוץ בצד של המגן שחוזר מפציעה ועדיין חלוד. ביקוש שיא לכרטיסים: "התחושה היא שיהיו הרבה יותר מ-13 אלף", עגייב צפוי לחתום בתום העונה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר לבית מלון בחיפה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5) נגד מכבי תל אביב. בבית"ר קיימת דריכות גדולה לקראת המשחק. איתי שכטר אמר לשחקנים אתמול באימון כי "חייבים לעלות לגמר, אסור לשלוח כל כך הרבה אוהדים שלנו מאוכזבים הביתה". שחקני בית"ר אופטימיים לקראת הערב ומרגישים שעל אף המשחק הרע בשבת בחיפה, הקבוצה נמצאת בכושר טוב ואינה נחותה ממכבי תל אביב.

בנוסף לשיחות הקבוצתיות שרון מימר ערך שיחות אישיות עם שחקנים, בעיקר בנוגע למשמעת הטקטית. הנטייה של המאמן היא לפתוח עם דוד קלטינס בקישור, אך ייתכן שזה ישתנה בהתאם להרכב מכבי תל אביב. בבית"ר מתכוננים לכך שמכבי תל אביב תעלה במערך התקפי מאוד. מרסל הייסטר הודיע אתמול סופית כי הוא כשיר ויפתח במשחק. בבית"ר לקחו בחשבון כי מכבי תל אביב עשויה לשבץ את טל בן חיים באגף ימין על מנת לנצל את העובדה שהייסטר חוזר רק עכשיו מפציעה ועדיין חלוד.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בן חיים ינצל את הכושר הלקוי? הייסטר/אדריאן הרבשטיין

לאחר שאזלו כל הכרטיסים לאוהדי הקבוצה, המחירים אצל הספסרים עולים עד לכדי 500 שקל לכרטיס. אוהדים רבים קונים כרטיסים במחירים מופקעים וההערכה היא כי מאות אוהדים ללא כרטיס יגיעו הערב לאיצטדיון במטרה לנסות להשיג כרטיס. בבית"ר אמרו: "קיבלנו 13 אלף כרטיסים לאוהדים שלנו, אבל התחושה היא שיהיו הרבה יותר, הם משיגים בכל דרך אפשרית, בכל מחיר, לכל יציע".

בנוגע לאמיר עגייב, תנאיו של השחקן בבית"ר סוכמו לשנתיים הבאות והוא יצטרף לקבוצה בקיץ. לבית"ר ישנה אפשרות לסגת מההסכם אם השחקן לא יעבור בדיקות רפואיות אך הדבר לא אמור לקרות. על פי ההסכם של עגייב עם בני יהודה, הוא חזר בינואר וחתם עד לתום העונה כאשר במועדון מתחייבים לא לדרוש עבורו דמי השבחה בתום העונה, מה שסלל את דרכו לבית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully