וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטה וורלד פיס מסביר: למה שחקנים ב-NBA שונאים את גולדן סטייט

בזמן שהווריירס מציגים כדורסל שוטף, רושמים 12 ניצחונות ברציפות ושברו שיא מרשים של הבולס, הקבוצה ממשיכה לעורר אנטוגניזם, והשחקן הוותיק של הלייקרס מסביר למה: "כי הם טובים מדי, מקדימים את כולם, ופשוט עושים כיף"

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. AP
עכשיו גם מזג האוויר לצדם. תומפסון והווריירס/AP

גולדן סטייט מציגה כדורסל נהדר ויעיל ומוליכה את הליגה עם המאזן הכי טוב (14:64) והסגנון הכי סוחף, והלילה (בין שלישי לרביעי) עם הניצחון ה-12 ברציפות שלה, 107:121 על מינסוטה, הקבוצה של סטיב קר קבעה שיא חדש - כשהשיגה 204 ניצחונות בשלוש עונות, וניפצה את השיא הקודם של שיקגו בולס הגדולה (203).

היא עשתה את זה עם עוד ערב גדוש בהפגזות (52.4 אחוז מהשדה), כולל 14 מ-32 מעבר לקשת (43.8 אחוז), והלילה קליי תומפסון קלע 41 נקודות (7 מ-14 מהשלוש, יותר מכל מינסוטה ביחד), והודה שהוא פשוט נהנה מהחיים. למה? בזכות שינויי מזג האוויר והגעת האביב. "הייתי אומר שמזג האוויר פשוט השתפר", אמר קליי, שרשם משחק עשירי בקריירה עם 40 נקודות ומעלה, "השמש הזורחת הזאת הייתה טובה אליי, אפשר לצאת קצת החוצה, זה פשוט נותן לי מצב רוח חיובי, מאפשר לי ללכת שמח לחדר הכושר, לעבוד קשה, ללכת הביתה, לטייל בחוץ. אזור המפרץ פשוט יפהפה".

עוד בנושא
ווסטברוק השתווה לרוברטסון, לברון עקף את קארים, ניצחון 12 ברצף לווריירס
וושינגטון זועמת על הזלזול של גולדן סטייט
תמונה תמימה חשפה בטעות: רשימת הרכש של אורלנדו, כולל עומרי כספי
גולדן סטייט נושמת לרווחה: קווין דוראנט צפוי לחזור ביום שבת

סטפן קרי קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. AP
נהנים מהחיים, וזה מעצבן. גולדן סטייט/AP

אבל מתברר שכל השמחה הזאת מצליחה גם לקומם ולהתריס, וישנם גורמים רבים בליגה שלא ממש אוהבים את הקבוצה ואת שחקניה. יש שטוענים שהם שחצנים, יש שטוענים שהם מתנהלים בחוסר כבוד (כפי שזעמו השבוע בוושינגטון), יש שלא אוהבים את הקבוצה בעקבות צירופו של קווין דוראנט, ויש את מטה וורלד פיס, השחקן הוותיק, שמצליח להסביר בפשטות למה הוא ורבים לא מחבבים את הווריירס.

"הם פשוט טובים מדי", הודה השחקן הוותיק של הלייקרס, "אני שונא קבוצות טובות. אני שונא קבוצות טובות, כי זה אומר שאני מפסיד. ובתור שחקן כדורסל, אני לוקח הכל אישית, כך שצריך למצוא דרך לנצח את החבר'ה האלה. אבל הבעיה היא שהם קבוצה. הם ההגדרה האמיתית לקבוצה. וכל שאר השחקנים האלה, בזמן שהם חושבים על עצמם, הווריירס בקטע של קבוצה. אז עכשיו אתה מנסה לנצח קבוצה שמקדימה אותך בשלוש שנים. הווריירס מקדימים את כולם בהרבה מאוד שנים".

מטה וורלד פיס נשאל אם חלק מהסיבות לטינה כלפי גולדן סטייט זה כי הם מדברים טראש, וענה: "הם לא מדברים טראש, הם עושים כיף. דריימונד מדבר טראש, אבל בסופו של דבר כל מה שהם עושים זה כיף, ואתה לוקח את זה אישית, כי הם נהנים על חשבונך, ובאמת אין לך שום סיכוי. הווריירס נמצאים שנים על גבי שנים לפני כל השאר". האם זאת קנאה? "זו תחושה שאתה לא יכול לעשות כלום, לא יודע אם זה קנאה, אלא יותר - איך אני יכול לנצח אותם?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully