וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד שוב מעדה, זלאטן שולח מסר: "לא באתי הנה לבזבז זמן"

יונייטד הסתפקה ב-1:1 מול אברטון, רשמה תיקו ביתי תשיעי העונה ומתרחקת מליגת האלופות, מוריניו מאבד אמונה, זלאטן "יודע שהפרמיירליג מתחננת שאשאר" אבל מזהיר שיעזוב: "גם שונאיי הפכו למעריצים"

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' כובש. רויטרס
שער שוויון מתוק, אבל לא מתוק מספיק. זלאטן/רויטרס

מחזור אמצע השבוע של הפרמיירליג ה-30 במספר, החל אתמול (שלישי) עם ארבעה משחקים. בבולטים שבהם, מנצ'סטר יונייטד סחטה 1:1 ביתי מאברטון בזכות פנדל של זלאטן איברהימוביץ' בתוספת הזמן, ולסטר סיטי המשיכה במסלול הניצחונות עם 0:2 על סנדרלנד.

עוד בנושא
מנצ'סטר יונייטד חילצה 1:1 דרמטי בבית מול אברטון

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) בועט מול אברטון. ברני ארדוב
יונייטד ניצחה רק ב-6 מ-16 משחקי הבית שלה בפרמיירליג וכבשה בהם רק 21 שערים/ברני ארדוב

מי שנשמע מתוסכל במיוחד מהתיקו ואיבוד הנקודות הוא זלאטן איברהימוביץ', שהזהיר את הקבוצה ואמר שהוא לא הגיע לאולד טראפורד בשביל "לבזבז את הזמן". זלאטן אומנם היה זה שכבש את שער השוויון הדרמטי בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה, והשבדי אף כבש שער בנגיחה שנפסל בגלל נבדל אבל ככל הנראה היה חוקי, אבל העובדה היא שיונייטד ניצחה רק ב-6 מ-16 משחקי הבית שלה בפרמיירליג וכבשה בהם רק 21 שערים. ובזמן שהחוזה שלו לעונה הבאה עדיין בספק, זלאטן מאיים שהמצב כרגע לא מעודד.

"יש עוד הרבה דברים שצריך לטפל בהם", אמר זלאטן על עתידו, "זה לא שאני בן 20 ויש לי עוד חמש או עשר שנים. ככל הנראה נותרו לי עוד עונה, שתיים או שלוש, כך שהכל תלוי במה אתה רוצה ובמה המועדון רוצה, מה החזון של המועדון, כי כמו שאמרתי מהיום הראשון שלי פה, לא באתי לכאן כדי לבזבז את הזמן, באתי לנצח. אם אתה רוצה לנצח בגדול, אתה חייב לפעול בגדול. באתי לכאן בלי ליגת האלופות. באתי לכאן לקבוצה במצב שבו היא הייתה. היא לא הייתה הפייבוריטית לזכייה. ועדיין באתי. הגעתי כדי לעזור. באתי לעשות את מה שאני מסוגל. להפוך אותה לטובה יותר, כדי לתת לקבוצה מבט גבוה יותר. אז בוא נראה מה קורה".

בראיון אחר התייחס זלאטן לאפשרות שיעזוב ל-MLS והגדיר אותם "50-50" והוסיף ש"באתי לכאן בגיל 35, כולם חשבו שאני על כיסא גלגלים, ומה קרה? האריה עדיין חי. הוכחתי שכל מה שאמרו זה טעות. אני כבר לא שומע את הדיבורים, זה כבר לא כיף יותר, כי גם השונאים הפכו למעריצים. עוד כמה חודשים אני בן 36, והוכחתי שזה רק מספר, אני ממשיך, וגורם לאחרים להיראות מבוגרים ממני. אני יודע שהפרמיירליג מתחננת בפניי שאשאר. באתי לכאן, אמרתי שתידרש לי שנה כדי להגיע למה שאני רוצה, וזה לקח לי שלושה חודשים. איך שאני מרגיש היום, אני לא יודע אם ארגיש ככה בשנה הבאה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מתחיל להיות מתוסכל. מוריניו/רויטרס

ז'וזה מוריניו התייחס לאיבוד הנקודות ואמר: "כבשנו שני שערים חוקיים אבל אני אומר את זה עם חיוך על הפנים כי אני לא כועס על הקוון. הוא נאלץ לקחת החלטה קשה מאוד, רק שופט וידאו יכול היה לעזור לו. אחרי שלחצנו ולחצנו ולחצנו השער הגיע, לפחות לא הרגשנו את טעם ההפסד. הם החליפו שחקנים התקפיים בשחקני הגנה, הזמינו אותנו לתקוף, הם יכולים להרשות לעצמם כי לוקאקו כל כך חזק ומסוכן. השחקנים נתנו הכול, מנקודת מבט של כדורגל לא שיחקנו טוב מספיק אבל אני מרוצה מהמאמץ".

על האפשרות לסיים בטופ ארבע: "יהיה מאוד מאוד קשה. מתמטית זה אפשרי, אבל אנחנו תלויים ביריבות. עשינו ריצה מדהימה של 20 משחקים ללא הפסד, אבל סיימנו יותר מידי משחקי בית בתיקו ובגלל זה אנחנו במקום בו אנחנו נמצאים. אנחנו בונים התקפות טוב אבל לא כובשים מספיק, לא הורגים יריבים ואנחנו ניענש על זה בתום העונה".

המספרים

* מנצ'סטר יונייטד כבר סיימה העונה תשעה משחקים ביתיים בתיקו (או 0:0 או 1:1), רק בעונת 1980/81 סיימה עם יותר (10).

* מנצ'סטר יונייטד ניצחה רק פעם אחת אחרי פיגור ליגה ביתי במחצית מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון (3 תיקו, 7 הפסדים).

* ז'וזה מוריניו צבר 54 נקודות ב-29 משחקי הליגה הראשונים שלו במנצ'סטר יונייטד, שתיים פחות מלואי ואן חאל.

* לסטר סיטי היא הקבוצה השנייה בהיסטוריית הפרמיירליג שמנצחת חמישה משחקים ברצף מיד אחרי שהפסידה חמישה רצופים (טוטנהאם ב-2004).

* קרייג שייקספיר הצטרף לקרלו אנצ'לוטי ופפ גווארדיולה, שמאמנים היחידים שניצחו את חמשת משחקיהם הראשונים בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully