וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: תומר חמד כבש, ברייטון קרובה מתמיד לפרמיירליג

החלוץ קטע בצורת של כחודש וחצי ב-1:3 הקליל על בירמינגהאם עם שער הליגה ה-11 שלו העונה. גם כיאל השלים 90 דקות. השחפים מקדימים ב-10 נקודות את המקום השלישי, בקופה נותרו 18

תומר חמד שחקן ברייטון (משמאל) כובש שער. GettyImages
חיכה לשער הזה. תומר חמד/GettyImages

אחרי שסערת הנבחרת שככה, תומר חמד חזר הערב (שלישי) להרכב ברייטון וקטע בצורת של כחודש וחצי עם שער ב-1:3 הקליל של מוליכת ליגת המשנה על בירמינגהאם. השחפים ממשיכים בדרך הבטוחה לפרמיירליג ובמאזנם כבר 83 נקודות, כשהפער מהמקום השלישי עומד על 10 נקודות ובקופה נותרו רק 18 נקודות.

תומר חמד שחקן ברייטון (מימין) עם אנתוני קנוקר. GettyImages
תומר חמד, מימין, חוגג עם אנתוני קנוקר/GettyImages

חמד פתח כאמור יחד עם בירם כיאל ושניהם גם השלימו 90 דקות. גלן מארי העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה השניי, כשהחלוץ הישראלי הכפיל מקרוב בדקה ה-48 וחגג את שערו ה-11 העונה בליגה (התשיעי בכל המסגרות ב-2017). הבלם הגרמני אווה הונמאייר הצטרף לחגיגה בדקה ה-54, והאורחים רק הצליחו לצמק עם שער של צ'ה אדמס בדקה ה-85.

ניוקאסל תוכל לחזור מחר לפסגה אם תנצח את בארטון, אבל היא בכל מקרה אמורה לחלוק עם ברייטון את שני הכרטיסים האוטומטיים לפרמיירליג, כשלשחפים יספיקו שני ניצחונות כדי להבטיח עלייה. בניגוד לנפילה בסיום העונה הקודמת, נראה שהפעם שום דבר לא יעצור את ברייטון מלחזור לליגה הבכירה באנגליה לראשונה מאז 1983.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully