וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: לאציו בגמר אחרי 3:4 על רומא בסיכום שני המשחקים

הנשרים אמנם הפסידו 3:2 בדרבי, אך העפילו לגמר וינסו לזכות בגביע שביעי. מילינקוביץ'-סאביץ' ואימובילה, שכבשו גם במשחק הראשון, העלו פעמיים ליתרון, אל שעראווי וסלאח (צמד) הפכו

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה חוגג. רויטרס
אימובילה חוגג העפלה לגמר/רויטרס

לאציו העפילה הערב (שלישי) לגמר הגביע האיטלקי, למרות הפסד 2:3 בגומלין בחצי הגמר באולימפיקו לרומא, שהשלים 2:4 תכול בסיכום שני המשחקים בחצי הגמר. הנשרים יחזרו לגמר אחרי היעדרות של שנה אחת בלבד, ויהיו במעמד בפעם התשיעית בתקווה להניף את הגביע בפעם השביעית בהיסטוריה. בגמר האחרון שלהם, ב-2015, הפסידו בהארכה ליובנטוס, שתהיה כנראה היריבה גם הפעם (1:3 במשחק הראשון על נאפולי, הגומלין מחר).

סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' (37) העלה את לאציו ליתרון אחרי הדיפה לא טובה של אליסון, עם שערו השלישי בארבעה משחקי גביע העונה. סטפן אל שעראווי (43) איזן אחרי טעות קשה של סטפן דה פריי, אך צ'ירו אימובילה (56) סידר ללאציו שוב יתרון באחד על אחד מול תומאס סטראקושה. המילה האחרונה הייתה של מוחמד סלאח, שאיזן (66) מול שער ריק והפך את התוצאה בדקה ה-90. מילינקוביץ'-סאביץ' ואימובילה, אגב, היו הכובשים של לאציו גם במשחק הראשון מול רומא בגביע. הנשרים הפסידו לראשונה אחרי 10 משחקיןם בכל המסגרות, הג'לארוסי ינסו לנקום על ההדחה מהגביע בדרבי שייערך בליגה בסוף החודש.

עוד בנושא

רביעי בגביע האיטלקי: היגואין שוב בנאפולי, עוד גמר ליובנטוס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully