וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: מונאקו ניצחה 1:2 את ליל, גם גנגאן עלתה לחצי הגמר

מוליכת הליגה התאוששה מההפסד בגמר גביע הליגה בזכות צמד של ואלר ז'רמן (35 ו-45) וחזרה למעמד ארבע האחרונות אחרי שלוש שנים. גנגאן ניצחה 0:1 את פרז'וס סן רפאל מהליגה הרביעית

שחקני מונאקו חוגגים. רויטרס
צמד מהיר. ואלר ז'רמן, במרכז, עם החברים/רויטרס

אחרי ההפסד שלה בגמר גביע הליגה לפריס סן ז'רמן, מונאקו שמרה על אופציית הדאבל כשניצחה הערב (שלישי) 1:2 את ליל ברבע גמר הגביע הצרפתי. הראשונה שעלתה לחצי הגמר היא גנגאן, שגברה 0:1 על הסינדרלה פרז'וס סן רפאל מהליגה הרביעית. שני משחקים נוספים ייערכו מחר, כשאנז'ה תארח את בורדו ואילו האלופה ומחזיקת הגביע פריס סן ז'רמן תשחק בקון מול אברנש מהליגה השלישית.

מונאקו - ליל 1:2

מוליכת הליגה שכחה מהתבוסה בגמר גביע הליגה מול פ.ס.ז', כששחקן הבית ואלר ז'רמן הבקיע צמד במחצית הראשונה והחזיר את מונאקו לחצי גמר הגביע אחרי שלוש שנות היעדרות. אז, ב-2014, היא הפסידה 3:1 לגנגאן בהארכה, והמפגש הזה עשוי לחזור גם הפעם. החלוץ הצרפתי כבש את הראשון במבצע אישי יפה שהסתיים עם בעיטה אדירה בדקה ה-35, ובחלוף 10 דקות נהנה מבישול של אירבן קרדונה הצעיר. אנואר אל גאזי צימק בתוספת הזמן.

פרז'וס סן רפאל - גנגאן 1:0

מסע הקסם של הקבוצה מהליגה הרביעית נעצר על ידי מחזיקת הגביע מ-2009 ו-2014, שהדיחה רק קבוצות מהליגות הנמוכות בדרכה לחצי גמר שלישי בארבע השנים האחרונות. אלכסנדר מנדי, שהבקיע בשני הסיבובים הקודמים בגביע, הכריע גם הפעם עם בעיטה מזווית אלכסונית אל הרשת בדקה ה-50. אוהדי פרז'וס סן רפאל, שנסעו 20 דקות לאצטדיון על שם פייר דה קוברטן בעיר קאן, הסתפקו בחוויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully