וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "היו לי תוצאות נהדרות במשך שש שנים, לצערי המצב השתנה"

המדורג שני בעולם יחזור לפעילות בסוף השבוע הקרוב בגביע דייויס מול ספרד: "תחילת 2017 לא הייתה אידיאלית מבחינתי". רפאל נדאל: "שמח לחזור לחימר, מאמין שאני מוכן לזכות בתארים כבר"

נובאק דג'וקוביץ'. AP
חוזר לפעילות בסוף השבוע. דג'וקוביץ'/AP

רפאל נדאל עשה קאמבק מרשים בתחילת השנה. השור ממאיורקה הגיע לגמר אליפות אוסטרליה ולגמר מיאמי ובשני המקרים הפסיד לרוג'ר פדרר הלוהט. בסך הכול רפא עם מאזן 5:19 ב-2017 והבשורות הטובות מבחינתו הן שעכשיו עוברים למשטח האהוב אליו, בו הוא הטניסאי הטוב בהיסטוריה: החימר. אם זה לא מספיק, אז נדאל גם יגיע לעונת החימר בה פדרר לא אמור לשחק יותר מדי אחרי שהודיע שישחק בחימר רק ברולאן גארוס.

"אני ברמה גבוהה מאוד של טניס ואני מאמין שאני מוכן לזכות בתארים", אמר נדאל שעלה למקום החמישי בעולם, "שיחקתי כבר בשלושה משחקי גמר השנה. יש לי שאיפות ואני מאמין שאהיה מוכן למונטה קרלו. תמיד כשאני משחק טוב כל כך החימר עוזר לי עוד קצת. אני צריך לעבוד קשה כדי להיות מוכן לזה. אני חושב שאני נרגש מאוד לחזור לשחק על חימר שוב". נדאל, שזכה תשע פעמים ברולאן גארוס, יחזור הביתה למאיורקה ואז יתחיל להתאמן על חימר: "אני חושב שאנוח קצת, אהנה קצת בבית במאיורקה, אני שמח לחזור הביתה אחרי חודש וחצי ואז להתחיל לעבוד קשה על החימר".

נובאק דג'וקוביץ', שנעדר מטורניר מיאמי בשל פציעה במרפק, יחזור לפעילות בסוף השבוע הקרוב במסגרת גביע דייויס, בו תארח סרביה את ספרד. המדורג מספר שתיים בעולם התראיין לתקשורת בארצו לקראת המפגש ברבע גמר הדייויס ואמר: "לא שיחקתי יותר מדי לאחרונה ולכן אני צריך לעשות כל מה שדרוש כדי לחזור לכושר. ויתרתי על מיאמי ולא עשיתי יותר מדי באינדיאן וולס, אז תחילת השנה לא הייתה אידיאלית עבורי. היה לי מזל ועונג גדול לשחק טוב מאוד במשך שש שנים והשגתי תוצאות נהדרות, הדברים קצת שונים עכשיו. הייתי זקוק למנוחה, אבל אני לא מאוכזב כי ביליתי זמן איכות עם המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully